Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8522377794
REGON: 812553265
Rok założenia:
2002
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jeśli planujecie kupno, sprzedaż lub wynajem nieruchomości, to najlepszym wyborem jest skorzystanie...
Gorzów Wielkopolski, Łużycka 3
Od wielu lat do naszych zadań należy administrowanie nieruchomościami. Zarządzamy domami, budynkami...
Słubice, Transportowa 11
Doskonałe warunki do magazynowania, parkowania i produkcji zapewniamy w Eko-Invest. Teren, którym d...
Warszawa, Żurawia 32/34 lok. 47
4 Ściany to firma ceniona przez klientów za profesjonalizm. Wynika on z doświadczenia zdobytego na ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Auto Line s.c. Pawlos Makris Maria Makris" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8522377794. Firma ma numer REGON: 812553265.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Szczecin w województwie zachodniopomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2002 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Derdowskiego 6a. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 71-178 Szczecin. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.426063N, 14.499714E. Branża, w której specjalizuje się firma "Auto Line s.c. Pawlos Makris Maria Makris" to Nieruchomości.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Auto Line s.c. Pawlos Makris Maria Makris

Auto Line s.c. Pawlos Makris Maria Makris, Szczecin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Auto Line s.c. Pawlos Makris Maria Makris


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.