Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6921497665
REGON: 932948200
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest serwis samochodowy. Zajmujemy się przeprowadzaniem napraw...
Zajmujemy się kompleksowymi usługami w zakresie mechaniki pojazdowej. Współpracujemy zarówno z Klie...
Wrocław, Wodzisławska 8
Badania techniczne pojazdów są niezwykle istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa uczestników ruchu...
Nasz zespół wysoko wykwalifikowanych mechaników specjalizuje się w różnorodnych usługach, obejmując...

O firmie

Firma "Auto-centrum Artur Baran" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6921497665. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 932948200.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2011 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Witosa 15. Korespondencyjny kod pocztowy to: 51-507 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.1069319896451N, 17.1397537520473E. "Auto-centrum Artur Baran" to firma działająca w branży Stacje obsługi samochodów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 501 739 959 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Auto-centrum Artur Baran

Auto-centrum Artur Baran, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Auto-centrum Artur Baran


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.