Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6450013810
REGON: 272043330
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Piekary Śląskie, mjr. Sucharskiego 3/2 lok. 7
Głównym profilem działalności firmy jest dystrybucja urządzeń gastronomicznych. W naszej ofercie zn...
Główny profil działalności firmy DOLECKI Sp. z o.o. skupia się na produkcji maszyn przemysłowych, s...
Firma CASTOR Unia Gospodarcza działa w oparciu o 30-letnie doświadczenie w projektowaniu i produkcj...
Głównym profilem naszej działalności jest projektowanie i produkcja maszyn przemysłowych. Sporządza...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma ""Auto-Bram" FHU Eugeniusz Jauernig" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6450013810. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 272043330.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Świerklaniec w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2013 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Polna 42. Korespondencyjny kod pocztowy to: 42-622 Świerklaniec. Kompletne współrzędne GPS to: 50.4458899817323N, 18.9423600033878E. ""Auto-Bram" FHU Eugeniusz Jauernig" to firma działająca w branży Maszyny przemysłowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 607 153 740 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt "Auto-Bram" FHU Eugeniusz Jauernig

"Auto-Bram" FHU Eugeniusz Jauernig, Świerklaniec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "Auto-Bram" FHU Eugeniusz Jauernig


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.