Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:30 - 17:00
Wt.
08:30 - 17:00
Śr.
08:30 - 17:00
Cz.
08:30 - 17:00
Pt.
08:30 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 5222383079
REGON: 013228629
KRS: 0000029138
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Anyro & Co. Sp. z o.o. Biuro" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5222383079. Firma ma numer REGON: 013228629. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000029138.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 1998 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Poleczki 13. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-822 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.15417N, 21.01062E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: studio@anyro.pl. "Anyro & Co. Sp. z o.o. Biuro" to firma działająca w branży Sklepy z zegarami i zegarkami.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 464 59 02 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 08:30-17:00.

Kontakt

Kontakt Anyro & Co. Sp. z o.o. Biuro

Anyro & Co. Sp. z o.o. Biuro, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (16)

Opinie o firmie Anyro & Co. Sp. z o.o. Biuro


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

3.2

Opinie użytkowników

Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
09.09.2019
Był problem, ale szybko go rozwiązano. Dobra komunikacja. Polecam.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
1.0
03.09.2019
Reklamacja zegarka Torii wartego 790zł, po miesiącu od zakupu: oczywiście wina użytkownika, a właściwie jego koszuli. Ich ekspertyza wykazała przetarcia bransolety spowodowane... koszulą! Tak, bawełna zniszczyła metal.
Wojciech Kondracki
Wojciech Kondracki
1.0
28.08.2018
Problem zaczyna się , gdy trzeba zreperować zegarek . nagle dowiadujesz się , że na szkiełko i pasek nie ma gwarancji , a termin prostej naprawy ( wymiana szkiełka ) zaczyna wydłużać się do 2 miesięcy !!! - bo takie są terminy i procedury . Totalna żenada i olewanie klientów .
tomasz be
tomasz be
1.0
23.08.2018
jesli ktos ma zamiar oddac zegarek do tego serwisu to niech przeczyta dwa razy to co wlasnie napisze. Oddalem zegarek w celu wymiany paska. Naprawa trwala 2 mce, ale nie to jest gwozdziem programu. Zegarek dostalem spowrotem bez dzialajacej wskazówki sekundnika. Zdeponowalem wiec ponownie zegarek proszac o naprawienie szkody ktorą ewidentnie wyrzadzil ktos w trakcie przebywania ów zegarka w serwisie ANYRO. W odpowiedzi na moją reklamacje otrzymalem wiadomść, że wstepne oględziny zegarka obejmowaly sprawdzenie czy podaje on wlasciwą godzine, a nie kwestie tego czy wskazówka sekund porusza sie. Jedyne co udało mi sie w tej sprawie osiagnąć to tyle, że serwis zaproponowal mi naprawe wskazówki za 670 zł. Finalnie sprawa skonczyła sie tak, że skonczylem z popsutym zegarkiem, a chcialem wymienic tylko pasek. Ostrzegam przed tym serwisem ktory, albo chcial mnie naciagnac na dodatkowe koszty, albo najprosciej umył ręce od niekompetencji kotregoś ze swoich pracowników. Jesli ktos ma jakiekolwie
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
21.03.2018
Ceny zegarków mogłyby być niższe, ale obsługa jest profesjonalna. Muszą tam nieźle szkolić pracowników. Powiedziano mi wszystko, czego potrzebowałam. Polecam.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
20.03.2018
Klienta traktują właściwie. To ważne.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
09.03.2018
Serwis zegarków na wysokim poziomie.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
08.03.2018
Firma z tradycjami. Mało dziś takich.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
05.03.2018
Jestem bardzo mile zaskoczony profesjonalizmem. Wiedzą o zegarkach wszystko.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
05.03.2018
Polecam. Firma traktuje klienta niezwykle poważnie.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
03.03.2018
Błyskawicznie naprawiono mi zegarek. Jestem zadowolony.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
03.03.2018
Polecam. Klienta traktują poważnie.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
14.04.2015
Zgadzam się z powyższą oceną. Naprawiali mi zegarek półtora miesiąca, po naprawie działal tylko jeden dzień i znowu się popsul. Obiecano mi ze tym razem potraktują mnie priorytetowo. Znowu musiałem czekać prawie dwa miesiące, tłumaczyli się ze czekali na części a później zegarek był w fazie testów. Na maile nie odpisuja, obsługa telefoniczna raczej nieprzyjemna. Kompletny brak szacunku dla klientów. ŚCIEMA !!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
02.10.2014
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TĄ FIRMĄ!!!! CZEKAM NA ZEGAREK JUZ 6 TYG I NIC. ZADNEGO KONTAKTU!!!!! OSZUSCI!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
25.09.2014
Moja opinia na temat firmy może być tylko jedna FATALNA grzecznie mówiąc.Absolutny brak zainteresowania klientem. Czekam dwa miesiące na wiadomość co z moim zegarkiem! Nadmienię tylko ,że został wysłany tylko na wymianę szkiełka. Nie mam pojęcia skąd jest to szkiełko sprowadzane? Tylko przez przypadek nacisnąłem tą jedną jak najbardziej NIEZASŁUŻONĄ gwiazdkę. Dalej cierpliwie będę czekał. Pozdrawiam wszystkich którzy mieli przygody z tą niewiarygodną pseudo firmą...!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
18.09.2014
oszuści pierwszej wody, udają serwis gwarancyjny , każą sobie przysłać zegarek, trzymają miesiąc, a po miesiącu zegarek wraca zepsuty jak przed wysłaniem. Dodatkowo w przesyłce nie zamieszczają informacji czy coś zostało lub nie zrobione Trzymać się od nich z dala.