Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 17:00
Wt.
08:00 - 17:00
Śr.
08:00 - 17:00
Cz.
08:00 - 17:00
Pt.
08:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 6421012587
REGON: 272474336
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności naszego biura jest obsługa księgowa oraz rachunkowa. Oferta skiero...
Żory, al. Wojska Polskiego 4, pok. 216
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w świadczeniu usług księgowych dla osób prywatnych oraz małych,...
Biuro Radosława Kulki w Żorach zapewnia Państwa firmom kompleksową obsługę w zakresie księgowości, ...
Zajmują się prowadzeniem własnej działalności ciężko jest skupić się na regularnym prowadzeniu duże...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Anna Salamon-Marcol" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6421012587. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 272474336.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Rybnik w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2005 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Arki Bożka 63D. Kod pocztowy do korespondencji to: 44-213 Rybnik. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.1359330094291N, 18.600729004316E. Firma "Anna Salamon-Marcol" prowadzi swoją działalność w branży Biura rachunkowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Działamy w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-17:00.

Kontakt

Kontakt Anna Salamon-Marcol

Anna Salamon-Marcol, Rybnik

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Anna Salamon-Marcol


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.