Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6821748777
REGON: 360654560
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Prowadzę terapie indywidualne. Moja działalność wymaga przede wszystkim poznania indywidualnej osob...
Kraków, Mariana Domagały 31C lok. 23
Nazywam się Karolina Czupryńska i jestem psychologiem z bogatym doświadczeniem zawodowym. Zajmuję s...
Depresja, kryzys małżeński, zbyt duża presja w pracy, lęki, czy trudności w relacjach interpersonal...
Zajmujemy się świadczeniem pomocy psychologicznej dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Nasze dzi...

O firmie

Firma "Angelika Sumara Profilaktyka Stomatologiczna" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 6821748777. Numer REGON firmy to: 360654560.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Prandocin-Wysiołek w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Korespondencyjny kod pocztowy to: 32-090 Prandocin-Wysiołek. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.2463799N, 20.0930909E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: angelika.sumara@poczta.onet.pl. "Angelika Sumara Profilaktyka Stomatologiczna" to firma działająca w branży Psycholodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Angelika Sumara Profilaktyka Stomatologiczna

Angelika Sumara Profilaktyka Stomatologiczna, Prandocin-Wysiołek

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Angelika Sumara Profilaktyka Stomatologiczna


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.