Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5341334584
REGON: 142896176
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Andrzej Szlandak Andrzej Szlandak Rymowana Reklama" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5341334584. Firma ma numer REGON: 142896176.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Pruszków w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2011 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kościelna 1 lok. 31. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-800 Pruszków. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.1614362562874N, 20.8106862822623E. "Andrzej Szlandak Andrzej Szlandak Rymowana Reklama" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Andrzej Szlandak Andrzej Szlandak Rymowana Reklama

Andrzej Szlandak Andrzej Szlandak Rymowana Reklama, Pruszków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Andrzej Szlandak Andrzej Szlandak Rymowana Reklama


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.