Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
07:30 - 15:30
Wt.
07:30 - 15:30
Śr.
07:30 - 15:30
Cz.
07:30 - 15:30
Pt.
07:30 - 15:30
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 6340003609
REGON: 270024988
KRS: 0000059528
Rok założenia:
1992

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się sprzedażą akcesoriów wykorzystywanych przy produkcji wędlin. Działamy w tej branży od...
Zaltech Polska to najlepszy wybór dla podmiotów działających w branży spożywczej. Sprowadzamy do Po...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Almi Polska Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6340003609. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 270024988. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000059528.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Tychy w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 1992 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Metalowa 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 43-100 Tychy. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.1031154509804N, 19.0187896666667E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@almi-polska.pl. Przedsiębiorstwo "Almi Polska Sp. z o.o." działa od lat w branży Akcesoria i komponenty do mięsa, wędlin i drobiu.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Pt.: 07:30-15:30.

Kontakt

Kontakt Almi Polska Sp. z o.o.

Almi Polska Sp. z o.o., Tychy

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Almi Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.