Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6182007837
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Ostrzeszów, św. Maksymiliana Marii Kolbego 4
Prowadzimy salon optyczny, w którym zajmujemy się przede wszystkim wykonywaniem komputerowego badan...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie kompleksowych usług związanych z optyką. Posi...
Badania komputerowe pozwolą zidentyfikować wszelkie wady wzroku. Nasi specjaliści pomogą dobrać odp...
Wieluń, Śląska 17 lok. 3
Wzrok jest jednym z najważniejszych zmysłów i dlatego trzeba o niego szczególnie dbać. W razie jaki...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Aleksandra Rainer Salon Optyczny Etui" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6182007837.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Mikstat w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2010 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Krakowska 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 63-510 Mikstat. Kompletne współrzędne GPS to: 51.5308400024165N, 17.9705799563438E. Firma "Aleksandra Rainer Salon Optyczny Etui" prowadzi swoją działalność w branży Optycy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 692 444 660 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Aleksandra Rainer Salon Optyczny Etui

Aleksandra Rainer Salon Optyczny Etui, Mikstat

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Aleksandra Rainer Salon Optyczny Etui


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.