Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8952012049
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Aeroklub Ziemi Lubuskiej to idealne miejsce dla każdego fanatyka lotnictwa. Tutaj każdy może znaleź...
Przede wszystkim zajmujemy się prowadzeniem stadniny koni. W jej ramach pielęgnujemy wiele koni ora...
Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Aktywna Przestrzeń w Oświęcimiu to strefa ruchu i zabawy, w której prowadzimy indywidualne i grupow...

O firmie

Firma "Akademia Bramkarska Total Goalkeeping" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8952012049.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Wrocław w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Legnicka 65. Korespondencyjny kod pocztowy to: 54-206 Wrocław. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.12373N, 16.98821E. Branża, w której specjalizuje się firma "Akademia Bramkarska Total Goalkeeping" to Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 793 140 405 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Akademia Bramkarska Total Goalkeeping

Akademia Bramkarska Total Goalkeeping, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Akademia Bramkarska Total Goalkeeping


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.