Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7821208834
REGON: 301330687
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W pracowni badań psychotechnicznych oferuję badania pisemne, a także przy pomocy specjalistycznej a...
Moją specjalnością jest psychologia transportu. Posiadam certyfikat, który upoważnia mnie do przepr...
Do Poradni specjalistycznych Medica może zgłosić się każda osoba, która czuje, że wymaga porady alb...
Oferta Anny Nogaj skierowana jest przede wszystkim do osób obcujących z muzyką i światem artystyczn...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agnieszka Przybylska Prywatna Praktyka Psychologiczna" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7821208834. Firma ma numer REGON: 301330687.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2010. Firmę można odwiedzić pod adresem: Sofoklesa 22. Kod pocztowy do korespondencji to: 60-461 Poznań. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4445313891779N, 16.8794250369814E. Branża Psycholodzy to dziedzina, w której firma "Agnieszka Przybylska Prywatna Praktyka Psychologiczna" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Agnieszka Przybylska Prywatna Praktyka Psychologiczna

Agnieszka Przybylska Prywatna Praktyka Psychologiczna, Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Przybylska Prywatna Praktyka Psychologiczna


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.