Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8132002419
REGON: 384065967
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Rozpoczęliśmy naszą działalność w 2010 roku. Prowadzimy agencję reklamową. Naszym Klientom oferujem...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Firma "Agencja Reklamowa Ad Studio Piotr Wierzbiński" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8132002419. Numer REGON firmy to: 384065967.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Rzeszów w województwie podkarpackim. Początek działalności firmy na rynku to 2019 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: al. gen. Sikorskiego 258. Kod pocztowy do korespondencji to: 35-304 Rzeszów. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0228689912185N, 21.9920153618419E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: adstudio@studioad.pl. Firma "Agencja Reklamowa Ad Studio Piotr Wierzbiński" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Agencja Reklamowa Ad Studio Piotr Wierzbiński

Agencja Reklamowa Ad Studio Piotr Wierzbiński, Rzeszów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Reklamowa Ad Studio Piotr Wierzbiński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.