Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8381220380
REGON: 750120597
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wólka Czosnowska, Wojska Polskiego 112
Planujesz kupić samochód z USA? Samochód ze Stanów Zjednoczonych i Kanady sprowadzi dla Ciebie firm...
Zapraszamy do Indygo Car Management, miejsca, gdzie zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidua...
Nasza oferta to przede wszystkim pojazdy zarówno kilkunastoletnie, jak i kilkuletnie, o udokumentow...
Samochód jest podstawowym środkiem komunikacji, zwłaszcza w miejscach, gdzie nie można skorzystać z...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ag-auto-centrum Andrzej Gałczyński" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8381220380. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 750120597.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Międzyborów w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jagodowa 6. Kod pocztowy do korespondencji to: 96-316 Międzyborów. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.056029976875N, 20.4882299923152E. "Ag-auto-centrum Andrzej Gałczyński" to firma działająca w branży Sprzedaż samochodów używanych.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Ag-auto-centrum Andrzej Gałczyński

Ag-auto-centrum Andrzej Gałczyński, Międzyborów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ag-auto-centrum Andrzej Gałczyński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.