Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5783021310
REGON: 362325457
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w usługach transportu sanitarnego, zajmujemy się przewozem chorego w pozycji leż...
Świadczymy usługi z zakresu transportu medycznego. Dysponujemy specjalistycznymi pojazdami. Każdy a...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług transportowych. Posiadamy wieloletnie d...
Grodzisk Mazowiecki, Słowackiego 36
Zapewniamy prywatne przewozy chorych. Realizujemy zlecenia osób prywatnych, lekarzy oraz placówek m...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Admed Ratownictwo Medyczne Ariel Duplicki" w rejestrze gospodarczym to: 5783021310. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 362325457.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Elbląg w województwie warmińsko-mazurskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Fromborska 13 lok. 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 82-300 Elbląg. Kompletne współrzędne GPS to: 54.183663N, 19.4313939E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: a.duplicki@o2.pl. Branża Transport sanitarny to dziedzina, w której firma "Admed Ratownictwo Medyczne Ariel Duplicki" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Admed Ratownictwo Medyczne Ariel Duplicki

Admed Ratownictwo Medyczne Ariel Duplicki, Elbląg

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Admed Ratownictwo Medyczne Ariel Duplicki


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.