Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1251617968
REGON: 146277040
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Ad Technika. Bartnik D." w rejestrze gospodarczym to: 1251617968. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 146277040.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Góralska 3 lok. 46. Korespondencyjny kod pocztowy to: 01-112 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2376182503596N, 20.9380773720653E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: daria.bartnik@o2.pl. Firma "Ad Technika. Bartnik D." prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 299 00 36.

Kontakt

Kontakt Ad Technika. Bartnik D.

Ad Technika. Bartnik D., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ad Technika. Bartnik D.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.