Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7681618761
REGON: 382934560
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferuję kompleksowe usługi informatyczne, zarówno dla Klientów indywidualnych, jak i dla firm. Zape...
Głównym przedmiotem działalności firmy IT Omega są usługi telekomunikacyjne. Możemy Państwu zapropo...
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest analityka w dziale controllingu. Jako kadra fir...
Świadczymy usługi informatyczne już od wielu lat, dzięki czemu możemy zapewnić Państwu obsługę na n...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "4ms Michał Szamburski" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7681618761. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 382934560.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Tomaszów Mazowiecki w województwie łódzkim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Ogrodowa 12-22 lok. 33. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 97-200 Tomaszów Mazowiecki. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.5228617473053N, 20.0019636533552E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mic.fm@poczta.fm. Branża, w której specjalizuje się firma "4ms Michał Szamburski" to Usługi informatyczne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt 4ms Michał Szamburski

4ms Michał Szamburski, Tomaszów Mazowiecki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 4ms Michał Szamburski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.