Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7123292110
REGON: 36012782000000
KRS: 0000492488
Rok założenia:
2013
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Działamy na rynku branżowym ponad dwadzieścia pięć lat. Wypracowaliśmy sobie odpowiednią metodykę p...
Warszawa, Czarodzieja 4
Nieustannie modyfikujemy naszą ofertę, by spełnić Państwa oczekiwania i potrzeby. Zadowolenie Klien...
Głównym profilem naszej działalności jest projektowanie i produkcja urządzeń elektronicznych. Począ...
Dostarczamy materiały i maszyny do montażu elektronicznego SMT, a także technologie, materiały i ur...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7123292110 została umieszczona firma: "4 Masters Sp. z o.o.". Firma ma numer REGON: 36012782000000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000492488.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Wojciechowska 7 B. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-601 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.239762033526N, 22.5220023084316E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: telstore@telstore.pl. Branża Elektronika to dziedzina, w której firma "4 Masters Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt 4 Masters Sp. z o.o.

4 Masters Sp. z o.o., Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 4 Masters Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.