Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9292015213
REGON: 384286065
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Czechowice-Dziedzice, Jana Sobieskiego 12b
Jeśli poszukujesz dobrego, solidnego sprzętu sportowego, wybór sklepu Di-Ja, będzie strzałem w dzie...
Oferuję kompleksowe zabiegi terapii masażu wykonywane z troską o bezpieczeństwo klientów. Jestem za...
Jesteśmy dla tych, którzy sport traktują jak nieodłączny element swojego życia. Jeżeli chcesz się p...
NordicSklep to miejsce założone dla zaawansowanych oraz stawiających pierwsze kroki związane z nord...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9292015213 została umieszczona firma: "2koła.pl Grzegorz Grzegorczyk, Jan Grzegorczyk S.C.". Numer REGON firmy to: 384286065.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Zielona Góra w województwie lubuskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Korespondencyjny kod pocztowy to: 65-012 Zielona Góra. Kompletne współrzędne GPS to: 49.9790684N, 19.1021732E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: biuro.grzegorczyk@wp.pl. Firma "2koła.pl Grzegorz Grzegorczyk, Jan Grzegorczyk S.C." prowadzi swoją działalność w branży Sklepy z artykułami i sprzętem sportowym.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt 2koła.pl Grzegorz Grzegorczyk, Jan Grzegorczyk S.C.

2koła.pl Grzegorz Grzegorczyk, Jan Grzegorczyk S.C., Zielona Góra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 2koła.pl Grzegorz Grzegorczyk, Jan Grzegorczyk S.C.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.