Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8421307591
REGON: 320459908
Rok założenia:
2008

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wrocław, Gołężycka 12 lok. 5
Zapewniamy wysokiej jakości wodę sodową w syfonie. Woda sodowa, czyli gazowana to woda, która jest ...
Bronisze, Piastowska 38
Dostęp do świeżej wody należy zapewnić pracownikom, klientom i pacjentom. W Ploh doskonale zdajemy ...
Zapewniamy swoim klientom dostęp do czystej wody prosto z sieci wodociągowej, a także do wody filtr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "1. Kuba Rafał Redlarski 2. Hana Premium Polska" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8421307591. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 320459908.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Koszalin w województwie zachodniopomorskim. Działa na rynku od 2008 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Gruszkowa 21. Kod pocztowy do korespondencji to: 75-452 Koszalin. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.1795518463709N, 16.1356198230718E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: rks3@o2.pl. Branża Wody mineralne i napoje to dziedzina, w której firma "1. Kuba Rafał Redlarski 2. Hana Premium Polska" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt 1. Kuba Rafał Redlarski 2. Hana Premium Polska

1. Kuba Rafał Redlarski 2. Hana Premium Polska, Koszalin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 1. Kuba Rafał Redlarski 2. Hana Premium Polska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.