Artykuł sponsorowany

Skuteczny sposób na reklamowanie firmy? Współpraca z agencją reklamową!

Skuteczny sposób na reklamowanie firmy? Współpraca z agencją reklamową!

Specyfikacja dzisiejszego rynku nie pozwala wyróżnić się na nim firmom, które nie wdrażają odpowiednich narzędzi marketingowych. Wciąż popularne są zarówno reklamy poligraficzne, jak i outdoorowe, a także mniej standardowe działania, takie jak organizowanie akcji promocyjnych czy produkowanie własnych gadżetów reklamowych. Stosowanie takich właśnie technik marketingowych wpływa na zwiększanie wskaźników sprzedaży, a także na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Jeśli jesteś zainteresowany skuteczną reklamą, pomoże Ci w tym agencja reklamowa Edeon.

Reklamy zewnętrzne i wewnętrzne

Reklamy zewnętrzne i wewnętrzne są bardzo skuteczne, pod warunkiem, że ich przekaz będzie dostosowany do odpowiedniej grupy odbiorców. Agencja reklamowa Edeon przy ustalaniu zakresu narzędzi promocyjnych dla danej firmy zawsze określa potencjalną grupę docelową i analizuje rynek. Jest to bardzo ważne dla zaprojektowania spójnych reklam – zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. W ostatnich latach w związku z dużą liczbą plakatów czy banerów z nieestetyczną szatą graficzną obecnych w przestrzeni miejskiej zmieniło się podejście do reklam. Zaczynają dominować reklamy minimalistyczne, skłaniające do myślenia, często nastawione na przedstawienie jakiegoś problemu cywilizacyjnego. W ten sposób firmy zachęcają do interaktywnego podążania za reklamą, która przenosi się również do Sieci.

Warto pamiętać, że kreatywne reklamy można stworzyć również dla klientów nastawionych na przedstawienie jakichś informacji (np. repertuaru kina) czy zaprezentowanie produktu. Zasada jest jedna: powierz to zadanie profesjonalistom z takiej agencji reklamowej jak Edeon. Jeśli nie jesteś przekonany co do form reklamy takich jak szyldy, billboardy, reklamy świetlne, systemy wystawiennicze, okleiny samochodowe czy wizualizacje sklepów, zwróć uwagę na statystki marketingowe – podają one, że potencjalny odbiorca konsumuje reklamy zewnętrzne i wewnętrze przez dwie godziny dziennie! Warto pamiętać również o reklamach poligraficznych takich jak foldery, wizytówki czy kalendarze, które są chętnie wykorzystywane przez restauracje, hotele czy salony samochodowe. To świetny sposób na tanią promocję.

Działania employer brandingowe

Employer brandingiem zewnętrznym nazywa się kampanie reklamowo-promocyjne mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Dbają o to w szczególności duże ośrodki przemysłowe, korporacje usługowe, a także placówki edukacyjne. Polecanymi działaniami wspierającymi narządzenia employer brandingu są oferowane przez agencję Edeon usługi – organizowanie wydarzeń promocyjnych, a także produkcja gadżetów promocyjnych. Jeśli chodzi o projekty związane z imprezami promocyjnymi, agencje reklamowe zawsze przygotowują odpowiednie panele, które trafiają do dużego grona odbiorców – mogą to być wystawy produktów, kampanie interaktywne wśród klientów czy większe wydarzenia, takie jak targi pracy. To właśnie tam warto wykorzystać gadżety reklamowe – zarówno standardowe (kubki, smycze, notesy, długopisy, zabawki czy odzież), jak i bardziej kreatywne, związane z zakresem prowadzonej działalności.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz