Artykuł sponsorowany

Zaopatrzenie Twojego biura – zadbaj o prawidłową logistykę!

Zaopatrzenie Twojego biura – zadbaj o prawidłową logistykę!

Zarządzanie dzisiejszymi biurami to bardzo złożone procesy, które dotyczą nie tylko kierowania pracami zespołu pracowniczego. Istotne są również działania, które powodują, że dane funkcje naszego przedsiębiorstwa przebiegają w niezakłóconym porządku. Do tego potrzebne są różnego rodzaju biurowe artykuły eksploatacyjne. Wbrew pozorom, to ich brak może przyczynić się do opóźnień w realizacji jakichś umów, co może powodować znaczne straty finansowe. Jak zatem zadbać o prawidłową logistykę biurową?

Przygotuj listę wymaganych artykułów

Pierwszym krokiem przy tworzeniu nowoczesnej i sprawnej logistyki biurowej, jest dokładne określenie, jakich materiałów eksploatacyjnych będziemy potrzebowali w codziennej, prawidłowej i sprawnej pracy. Istotne jest między innymi określenie ilości sprzętu biurowego – niszczarek, czy drukarek – a także jakości i liczby wymaganych tonerów. Jest to bardzo ważne działanie, ponieważ średniej wielkości biuro, w krótkim czasie wykorzystuje tusze i kartki papieru, a ich brak może doprowadzić do nawet całkowitego zatrzymania wszelkich prac! Przy tworzeniu listy materiałów biurowych, które będziesz potrzebował, warto konsultować się z ich dostawcami, którzy pomogą określić prognozowane zużycie. Wielu z nich zapewni Ci również nowoczesne oprogramowanie – np. ERP Optima, do m.in. fakturowania, CRM, czy handlu z magazynami i dostawcami.

Wyznaczenie zadań 

Kolejnym krokiem przy tworzeniu logistyki biurowej, jest powierzenie konkretnemu pracownikowi zadań, związanych z utrzymaniem prawidłowej pracy całego biura. Najlepiej wyznaczyć jedną osobę, która będzie odpowiedzialna za kontakt z dostawcami materiałów eksploatacyjnych, a także, która stworzy dla nas, w osobnie wydzielonym pomieszczeniu, lub szafie, skład z zapasami, który będzie wykorzystywany, tylko w sytuacjach awaryjnych. Wiele firm powierza te zadania recepcjonistom, czy sekretarkom. W innych zajmuje się tym właściciel, który sam dowozi do przedsiębiorstwa tusze, tonery, czy papier ksero. Dzisiaj jednak warto iść w stronę innowacyjność i współpracować z dostawcami, którzy są w stanie realizować zamówienia internetowe!

Podjęcie stałej współpracy z dobrym dostawcą!

Sprawna logistyka biurowa zależeć będzie także od naszego dostawcy materiałów biurowych. Dzisiaj bardzo ważne jest podejmowanie stałej współprac, z odpowiednimi podmiotami, które według restrykcyjnych harmonogramów będą dostarczali dane partie towarów. Taką kooperację można podjąć między innymi z firmą Wirtech Sp. z.o.o., która specjalizuje się w sprzedaży tuszy, tonerów, kas fiskalnych, drukarek, niszczarek, czy innych sprzętów biurowych. Istotne przy tym jest również to, że przedsiębiorstwo to pełni również rolę serwisanta i doradcy technicznego – uszkodzony sprzęt biurowy to również wróg, przy prawidłowej logistyce zarządzania firmą. Zawsze zatem podejmują współpracę z podmiotami, zajmującymi się gwarantowaniem zaopatrzenia biurowego – również mebli oraz oprogramowania (np. wspomniane ERP Optima).

Opracowanie:
Bochnia, Windakiewicza 7
tel. 14 692 67 01
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz