Materiał Partnera

Zalety opakowań typu blister

Zalety opakowań typu blister

Blister to rodzaj opakowania, który jest dosyć powszechnie stosowany w wielu branżach. Ten typ opakowania jest także doskonale znany większości konsumentów. Świetnie nadaje się do pakowania zabawek, kosmetyków czy drobnego sprzętu elektronicznego. Opakowania wykonane z twardej folii mają wiele zalet zarówno dla sprzedających, jak i kupujących. W dzisiejszym artykule opowiemy o nich nieco więcej.

Jakie produkty są pakowane w blistry?

Gama produktów, które są umieszczane w opakowaniach typu blister, jest bardzo długa. W pierwszej kolejności możemy wymienić maszynki do golenia, chemię gospodarczą czy materiały piśmiennicze jak flamastry lub długopisy. Ale to nie wszystko. W blistrowych opakowaniach sprzedawane są także części hydrauliczne (złączki, uszczelki, węże ogrodowe), akcesoria budowlane (kołki montażowe, śruby, wkręty) oraz akcesoria biurowe (szpilki, spinacze, pinezki). Ponadto producenci wykorzystują opakowania typu blister do pakowania części i akcesoriów samochodowych, zabawek czy też kosmetyków.

Dlaczego kupujący lubią blistry?

Niewątpliwą zaletą blistrów jest możliwość dokładnego obejrzenia produktu z każdej strony. To dla Klientów ogromna zaleta. Mogą bowiem dokładnie sprawdzić produkt przed jego zakupem. Kupując produkt zapakowany w kartonowe pudełko klient tak naprawdę widzi tylko obrazek. Nie może być do końca pewien na ile dany rysunek odzwierciedla rzeczywisty wygląd kupowanego przedmiotu. To wzbudza niepewność i zmniejsza chęć zakupu. Przezroczyste opakowanie typu blister daje pełen obraz wyglądu danego produktu. Dzięki temu kupujący może ocenić dokładność wykonania oraz walory estetyczne produktu.

Dlaczego sprzedający lubią blistry?

Blister to rodzaj opakowania, który jest równie chętnie wybierany przez sprzedających. Oczywiście jednym z powodów jest świadomość tego, że przezroczyste opakowanie i widok znajdującego się w środku produktu zwiększa zaufanie Klienta. Potęguje w nim chęć zakupu. Tak więc blister to doskonałe posunięcie z marketingowego punktu widzenia. Ale nie tylko!

Opakowanie typu blister pozwala Klientowi zapoznać się z wyglądem produktu, a jednocześnie uniemożliwia jego wyjęcie. Dosyć powszechne jest „sprawdzanie” produktów leżących na sklepowych półkach. Niezależnie czy jest to dezodorant, zabawka czy chociażby jakieś narzędzie. Pod koniec partii na półce pozostaje już tylko kilka egzemplarzy, które dotykane i sprawdzane przez setki klientów, są zwyczajnie zużyte. A to z kolei generuje stratę dla sprzedającego. Zastosowanie opakowania typu blister pozwala dać pełen obraz produktu kupującemu, a jednocześnie uchronić go przed zniszczeniem.

Kompleksową ofertę opakowań typu blister możecie znaleźć w asortymencie firmy Blister-Pack s. c. Firma posiada wieloletnie doświadczenie w produkcji zróżnicowanych typów blistrów, które znajdują zastosowanie w różnego rodzaju produktach.

Opracowanie:
Piaseczno, gen. Leopolda Okulickiego 7 /9 bud. 17
tel. 607 230 418
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz