Artykuł sponsorowany

Zakres zastosowań sztywnych opakowań z twardej folii

Zakres zastosowań sztywnych opakowań z twardej folii

Opakowania towarzyszą w zasadzie niemal każdemu kupowanemu produktowi. Są też używane do prezentacji, przechowywania przedmiotów czy dokumentów. Zdecydowana większość wykonana jest z tworzyw sztucznych, bywają jedno- i wielokrotnego użytku. Jedna z podstawowych zasad marketingu przyznaje, że liczy się nie tylko produkt, ale również jego opakowanie, mające sprawiać wrażenie estetycznego i profesjonalnego. Przyjrzyjmy się nad obszarami zastosowań takich opakowań z tworzywa.

Tworzywa sztuczne mają szereg zalet, w tym niską cenę produkcji oraz stosunkowo łatwe wytwarzanie różnych kształtów. Dlatego też możemy dla naszych produktów zlecić wyprodukowanie unikalnych opakowań zaprojektowanych kształtem dla danego produktu i w dowolnym stylu wykończenia. Możemy w ten sposób:

  • podnieść prestiż sprzedawanego asortymentu
  • zintegrować opakowanie z polityką promocji marki
  • wyróżnić produkt spośród konkurencyjnych z branży.

Istotnym zagadnieniem w produkcji opakowań jest ekologia.

Trend ekologiczny troska o środowisko i niezaśmiecanie planety, to dziś niezwykle ważne zagadnienie, które szanująca się firma produkująca opakowania (nie tylko z tworzyw sztucznych) musi brać pod uwagę. Dzięki stosowanej nowoczesnej technologii wytwarzania i przetwarzania opakowań firma osiąga podwójną korzyść:

  • Produkuje opakowania trwałe, z twardej folii wielokrotnego użytku,
  • Przyczynia się do ochrony środowiska używając materiałów recyklingowych.

Przykładem firmy, która od dziesięcioleci specjalizuje się w produkcji opakowań foliowych z użyciem sprzętu najwyższej klasy jest firma  AKKU-PLAST Marta Banaszkiewicz.

Podział kształtowych opakowań z folii twardej

Produkty opakowaniowe, powstałe jako sztywne, kształtowe opakowania z grubej folii twardej możemy podzielić na główne grupy:

  • opakowania składane wielokrotnego użytku,
  • osłony przed uszkodzeniami,
  • dekoracyjne, ozdobne opakowania,
  • opakowanie wystawowe z zawieszką lub stojące,
  • teczki i segregatory,
  • blistry.

Każdy z rodzajów opakowań z folii ma swoje specjalistyczne zastosowanie i konkretne zalety. Opakowania składane są dobrą opcją dla oszczędności miejsca, zarówno w transporcie, magazynie, jak i szafie biurowej. Opakowania osłonowe separują towary przed szkodliwym działaniem drgań mechanicznych. Nieocenioną rolę w kreacji marki pełnią opakowania wystawowe i ozdobne, które pozwalają na estetyczną prezentację towarów, organizację sprzedaży przy kasowej. Teczki i segregatory służą do przechowywania tematyczne dokumentów przy jednoczesnej ochronie przed wilgocią czy też zabrudzeniem Pozornie błahe blistry są opakowaniami, bez których współczesny marketing nie może istnieć.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz