Artykuł sponsorowany

Zabudowy do drewna dla ciągników siodłowych w wykonaniu firmy MHS

Zabudowy do drewna dla ciągników siodłowych w wykonaniu firmy MHS

Firmy transportu specjalistycznego, tartaki z nowoczesnym zapleczem przewozowym, a także zarządy leśne i inne przedsiębiorstwa z branży przetwórstwa drzewnego nie muszą tylko i wyłącznie stawiać na zakup naczep do dłużycy. Obecnie dużą popularnością cieszą się również zabudowy do drewna, które tworzone są bezpośrednio na nadwoziu ciągnika siodłowego tuż za kabiną kierowcy. Taka konstrukcja zapewnia pojazdowi niebywałą zwrotność, a także możliwość ułatwionego poruszania się w lesie. Indywidualne projekty na zabudowy dla dłużycy tworzy zaś doświadczony zespół specjalistów z firmy MHS. Poznaj jego ofertę.

Rodzaje zabudów do drewna dla ciągników siodłowych

Pracownia MHS oferuje inwestorom różne rozwiązania techniczne w zakresie tworzenia zabudów do drewna dla ciągników siodłowych. Liczyć można zatem na stworzenie i zrealizowanie projektu konstrukcji kontenerowej, a także otwartej np. kompatybilnej z dodatkowymi naczepami do transportu drewna oraz z pełnym wyposażeniem HDS do ładowania surowca drzewnego. Wiele zleceń dotyczy też zabudów do surowych kłód oraz zabudów w typie platform. Drugie z wymienionych cechują się szeroką funkcjonalnością i uniwersalnością zastosowania. Można je wykorzystać do przewozu drewna krótkiego oraz długiego, a nawet maszyn/osprzętu leśnego.

Podkreślić warto, że przy każdym zleceniu zespół firmy MHS ze Świebodzina dba o to, by:

  • każda zabudowa była idealnie dopasowana do warunków technicznych pojazdu, niezależnie czy jest to ciągnik siodłowy marki VOLVO, czy też koncernu SCANIA, MAN, DAF, IVECO, RENAULT;
  • zabudowę można było szybko demontować lub rozbudowywać, a także, aby móc wyposażać je w nowoczesną technologię HDS;
  • dopasowywać pozycję zbiornika oleju, chłodnic i uzbrojenia żurawia HDS do typu ciągnika i potrzeb pracy kierowcy – zespół MHS dopasowuje dach kabiny do żurawia poprzez wycinanie otworów w dachu;
  • dostarczać najwyższej klasy technologie takie jak wózki samosterujące niemieckiej marki DOLL;
  • konstrukcja zabudowy spełniała wszystkie normy krajowe i europejskie, w tym była zgodna z przepisami ruchu drogowego oraz wyznacznikami UDT.
  • wykorzystywać podzespoły od wiodących producentów np. osie BPW lub SAF, układy pneumatyczne od WABCO itp.

Zabudowy pod dłużyce według indywidualnych projektów

Specjaliści z firmy MHS tłumaczą, że nie ma dwóch identycznych zabudów do drewna. Każde zlecenie jest inne, a czynników, które wpływają na ostateczny wygląd oraz funkcje tworzonej konstrukcji, jest sporo. Niebywale ważne jest zatem zaprojektowanie zabudowy pod konkretne podwozie oraz potrzeby inwestora, dlatego wymagane są zawsze specjalistyczne pomiary oraz wszystkie dane producenckie określonego modelu ciągnika. Zespół MHS w fazie projektowej konsultuje się z klientem tak, by każdy element był dobrze wykonany. Ścisła współpraca ważna jest też przy późniejszym tworzeniu zabudowy oraz jej montażu. Jak podkreśla bowiem jeden z pracowników firmy MHS:

Przy obsłudze małych i dużych zleceń ważne jest dla nas to, by zapewniać kompleksowe rozwiązania. Staramy się tworzyć taką technologię przewozu towarów, by codzienne praca klienta była prosta, a jej wydajność zmaksymalizowana. Prócz samej konstrukcji oraz osprzętu HDS w każdym projekcie uwzględniamy bogate wyposażenie podstawowe i dodatkowe, licząc się przy tym z głosem inwestora. Po stworzeniu zabudowy gwarantujemy mu pełną opiekę serwisową.

Solidne wyposażenie zabudów do przewozu drewna

Firma MHS tworząc nie tylko tworzony zabudowy do drewna, ale także podejmuje się ich modernizacji. Pytać warto o wyposażenie naczep czy przyczep, w tym o reflektory, lampy robocze czy obrysówki. Każdy z tych elementów może być spersonalizowany, spełniając najwyższe standardy bezpieczeństwa. Nic zatem dziwnego, że pracownia MHS przyjmuje zlecenia z całej Polski, a także od przedsiębiorstw zagranicznych. 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz