Artykuł sponsorowany

Współczesna kreacja marki przy pomocy materiałów drukowanych

Współczesna kreacja marki przy pomocy materiałów drukowanych

W dobie wszechobecnego internetu wydawać by się mogło, że tradycyjne formy reklamy odejdą do lamusa. Tymczasem badania marketingowe udowadniają, że dobrze zaprojektowana wizytówka i spójna z nią oferta firmy w formie ulotki nadal ma olbrzymi wpływ na odbiór marki przez obecnych i potencjalnych, przyszłych klientów. Zobaczmy, czym powinna odznaczać się wizytówka, aby zapadła w pamięć?

Wizerunek firmy budowany jest na różnych płaszczyznach odbioru. Współcześnie dużą rolę przykłada się do kreacji strony internetowych i profili firmowych na powszechnie znanych kontach społecznościowych. Ważne jest, aby wirtualny wizerunek firmy był spójny z materiałami reklamowymi fizycznie dostępnymi dla potencjalnego klienta takimi, jak chociażby:

  • Ulotki,

  • Wizytówki,

  • Standy reklamowe,

  • Teczki firmowe,

  • Akcesoria reklamowe biurowe typu kalendarze, notesy itp.

  • Bloczki z indywidualnym nadrukiem reklamowym,

  • Bloki konferencyjne. 

Firma, jako samodzielny organizm żyje własnym życiem poprzez obraz, jaki kreują sobie na jej temat odbiorcy. Dlatego tak ważne jest kreowanie wizerunku od momentu powołania firmy do życia. Specjaliści ds. kreacji wizerunku dopierają barwy, zdjęcia, hasła reklamowe, które powielane na wielu rodzajach materiałów reklamowych (w tym na stronie internetowej) powodują wzrost identyfikacji klienta z marką.

Budując wizerunek firmy, dbaj o spójność materiałów reklamowych

Profesjonalnie wykonana usługa druku materiałów reklamowych w postaci wizytówek i ulotek będzie spójna z oczekiwaniami rynku, które na podstawie wypełnionego brief-u da agencji reklamowej obraz potrzeb klienta. Przykładem firmy, która przy wydruku wizytówek i ulotek dba o funkcjonalność materiału reklamowego, jest drukarnia Foldruk-Folion.

Profesjonalna wizytówka, będzie więc nawiązywać do barw kluczowych stosowanej kreacji marki w mediach i na stronie internetowej. Trzeba o tym pamiętać i dla bezpieczeństwa właściwego przekazu, zwrotności z podjętych działań marketingowych nie zlecać druku przypadkowym firmom, które wykonają piękne projekty, ale oderwane od „naszej firmy”.

Drukowanie wizytówek w domu to czysta strata czasu

Niespójność materiałów drukowanych z wizerunkiem online to nie tylko zmniejszona szansa na zapamiętanie marki, wzbudzenie zaufania u odbiorców, ale również strata pieniędzy. Nietrafiona reklama, zła jakość druku to wszystko będzie nas oddalało od nowych klientów. Zawsze trzeba mieć w tyle głowy, akceptując projekty druków wewnętrznych, że aby klient kupił dane dobro, muszą zaistnieć po sobie cztery kroki:

  • Klient musi firmę zauważyć,

  • Klient musi mieć potrzebę zakupu,

  • Klient musi firmie zaufać,

  • Wtedy zdecyduje się na zakup.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz