Artykuł sponsorowany

Wpływ wizualizacji 3D inwestycji deweloperskich na zwiększenie sprzedaży.

Wpływ wizualizacji 3D inwestycji deweloperskich na zwiększenie sprzedaży.

Marketing rynku nieruchomości w dzisiejszych czasach korzysta z najnowszych osiągnięć techniki w postaci wizualizacji 3D inwestycji deweloperskich. Nasycenie rynku nieruchomości ofertami nowo wybudowanych osiedli domów jednorodzinnych i mieszkań jest na tyle duże, że tylko stosowanie nowoczesnych form prezentacji obiektów deweloperskich, gwarantuje sukces.

Dobrze wykonana, precyzyjna wizualizacja 3D nieruchomości, wykonana z rzetelnym odwzorowaniem stanu faktycznego, jaki opisują projekty architektoniczne, to połowa sukcesu.

Obraz mówi więcej niż słowa. Chcesz sprzedać mieszkanie? Ukaż je

Tak jak apetyt rośnie w miarę jedzenia, tak chętniej decydujemy się na zakup mieszkania w momencie, gdy wręcz namacalnie przedstawione zostaną nam przedstawione wszelkie detale dotyczące kupowanego obiektu. Mało która osoba ma tak wysoce rozwiniętą wyobraźnię przestrzenną, która pozwoli im wyczytać z projektu, jak będzie wyglądać ich przyszłe mieszkanie.

Atrakcyjność nieruchomości zależy od sposobu przedstawienia jej klientom. Dlatego firmy specjalizujące się w prezentacji 3D dla deweloperów takie jak, chociażby firma Marcin Pac Wizualizacje Architektoniczne, dokładają starań, aby przedstawić nieruchomość w różnych formach. Najczęściej stosowanymi rozwiązaniami wybieranymi przez inwestorów na temat wizualizacji 3D nieruchomości jest:

  • Wirtualny spacer,

  • Panorama 360 stopni,

  • Animacje wykonywane z lotu ptaka,

  • Prezentacja produktów na białym i przezroczystym tle,

  • Wirtualna rzeczywistość z okularami VR

  • Animacje 3D w rozdzielczości HD i HD ready.

Dlaczego lepiej sprzedają się nieruchomości z wizualizacją 3D?

Zasada działania wizualizacji 3D na klienta jest prosta. Widząc przestrzenne trójwymiarowe modele budynków, na podstawie których wykonywane są wysokiej jakości obrazy, wirtualne fotografie inwestycji, klient może całkowicie zidentyfikować się z oglądanym produktem. Tego wrażenia nie są w stanie wywołać żadne plany, rzuty inwestycji oglądane w sferze projektowej. Nie da się „poczuć budynku”, bądź co bądź płaskiego na papierze.

Dzięki nowoczesnym sprzętom, programom graficznym i talentowi projektanta można stworzyć fotorealistyczne obrazy, które tylko doświadczony grafik rozpozna, że mamy do czynienia z wizualizacją, a nie rzeczywistym budynkiem.

Jakie triki graficzne wykorzystują profesjonalne wizualizacje 3d?

Celem podniesienia walorów prosprzedażowych inwestycji dobrze wykonany projekt będzie stosował cyfrową obróbkę przedstawianej nieruchomości w postaci przejścia barw, realistycznej faktury użytych materiałów wykończeniowych i budowlanych. W przypadku prezentacji zewnętrznej konstrukcji budynku będzie wykorzystywał elementy naturalnego krajobrazu w postaci drzew, krzewów, ławek, nieba, słońca czy też w drugą stronę, przedstawiał budynek na tle zachodzącego słońca.

W momencie, gdy tę samą nieruchomość przedstawimy klientowi wyłącznie z opisem słownym, popartym projektem, rzutami przestrzennymi mieszkania klient zagubi się, będzie unikał podjęcia decyzji ostatecznej o zakupie. Jeśli pokażemy mu budynek, będzie mógł niemal poczuć zapach nowego mieszkania, zobaczyć elewację, materiały, budynek na tle otoczenia jego chęć przełożenia decyzji o zakupie zniknie.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz