Artykuł sponsorowany

Wizytówka - jaka powinna być?

Wizytówka - jaka powinna być?

Podstawą w wielu firmach jest umiejętność rozmów z potencjalnymi klientami, aby przekonywać ich do skorzystania z naszych usług. Jednak aby zrobić to z większą skutecznością, oraz szansą na powodzenie, warto wręczyć im naszą wizytówkę, która będzie im przypominać o naszej firmie. Jak jednak stworzyć wizytówkę, która zrealizuje swoje zadanie i sprawi, że nasi potencjalni klienci, staną się naszymi klientami?

Logo

Logo firmy jest niezbędną rzeczą, która musi znaleźć się na wizytówce, zaraz po nazwie firmy, nazwisku czy numerze telefonu. Bez tego, dana osoba nie ma tak naprawdę pojęcia z jaką firmą ma do czynienia. Projektując wizytówkę musimy dopasować ją do wizerunku naszej firmy oraz opracować identyfikację wizualną. Jest to ważne, jeśli chcemy budować spójną komunikację.

Użyteczna

Wizytówka musi przede wszystkim być użyteczna. Najważniejsze, co powinno znaleźć się na wizytówce, to dane umożliwiające kontakt - imię, nazwisko, stanowisko, numer telefonu, adres mailowy, nazwa firmy, adres strony internetowej, adres firmy. Są to niezbędne informacje, które ułatwią dotarcie do osoby będącej właścicielem wizytówki. Wizytówki możemy zamawiać w różnych sklepach. Na rynku istnieje wiele profesjonalnych firm, takich jak np. Kadok Kamil Kieńć, która w swojej ofercie posiada m.in. wizytówki.

Czytelna

Jeżeli chcemy, aby dzięki wizytówce ktoś się z nami skontaktował, powinna ona być czytelna. Jeśli umieścisz zbyt dużo danych na zbyt małym obszarze papieru, wizytówka może być nieczytelna. Należy tego unikać. Najlepszą opcją będzie postawienie na minimalizm, gdyż nadmiar koloru oraz treści może znacznie utrudnić odnalezienie niezbędnych informacji do kontaktu, a nawet uniemożliwić. Jeśli ktoś nie będzie umiał się odczytać, szybko zrezygnuje. Istotne informacje powinny wręcz rzucać się w oczy.

Oryginalna

Zamawiając wizytówki, możemy korzystać z gotowych schematów bądź samemu je zaprojektować. Zdecydowanie lepszą opcją będzie ich zaprojektowanie. Dzisiejsza technologia pozwala nam kreować wizytówki, które można określić jako małe dzieła sztuki, zatem powinniśmy korzystać z tej możliwości. Dostępne są różne formy oraz kształty. Możemy uzyskać naprawdę ciekawy efekt, pasujący do naszej branży oraz wizerunku. Jeśli chcemy zostać zapamiętani, nasza wizytówka powinna być niepowtarzalna oraz powinna spodobać się naszym potencjalnym klientom.

Jakość

Wybierając firmę, u której będziemy zamawiać wizytówki, powinniśmy postawić na jakość, nie niską cenę. Oczywiście nie chodzi tu o to, że mamy kupować wizytówki wizytówki w jak najwyższej cenie, tylko powinniśmy wybrać firmę której usługi są na wysokim poziomie. Jeśli taką znajdziemy, cena powinna zejść na drugi plan.

Opracowanie:
Gdynia, Hutnicza 18 lok. A
tel. 58 717 41 60
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz