Artykuł sponsorowany

Wirtualne biura - wszystko, co musisz wiedzieć

Wirtualne biura - wszystko, co musisz wiedzieć

Będąc właścicielem firmy lub jednoosobowej działalności gospodarczej z pewnością doskonale wiesz, jak ważne według prawa jest posiadanie zarejestrowanego adresu biznesowego. Niezwykle często zdarza się, że podany adres, jest adresem domowym, który jednocześnie figuruje w sieci, jako przypisany do twojego NIP-u. Nie jest to do końca komfortowa sytuacja, przede wszystkim dlatego, że praktycznie każdy może dowiedzieć sie gdzie mieszkasz. W tej i innych sytuacjach z pomocą przychodzą wirtualne biura

 

  • wirtualne biura - rejestracja firmy na adres wirtualnego biura

  • Wirtualne biuro w centrum Warszawy - zadbaj o profesjonalny adres twojej firmy

  • Wynajem wirtualnego miejsca wykonywania działalności - prestiżowy adres biura wirtualnego

  • VSL-System - dlaczego warto?

obraz_1

Wirtualne biura - rejestracja firmy na adres wirtualnego biura 

Zanim przejdziemy do rejestracji firmy na wirtualny adres, warto pochylić się nad samym tematem braku siedziby firmy. Nie jest to zbyt skomplikowane. Nie każda działalność musi być wykonywana w biurowcu. Obecnie na rynku jest wiele zawodów, które nie wymagają spędzania ustawowych ośmiu godzin dziennie w jednym miejscu. Wyobrażasz sobie kierowcę zawodowego, który świadczy usługi transportowe, by musiał osobno najmować pomieszczenie w budynku, w którym prowadziłby swoją działalność? Przecież i tak większość czasu spędza za kierownicą, a fakturę może wystawić na domowym laptopie, podobnie mobilna kosmetyczka, Social Media Ninja, czy wiele innych.

Zgodnie z obowiązującym prawem i wymogami nakładanymi przez Urząd Skarbowy każda rejestrowana działalność wymaga podania firmowego adresu, który będzie dokładnie wskazywał miejsce firmy i określał chociażby adres do przesyłania urzędowej korespondencji. Jeżeli nie chcesz lub nie masz takiej możliwości by, jako adres firmy podać miejsce zamieszkania, dobrze jest skorzystać z usługi wirtualnego biura.

 

Wirtualne biuro w centrum Warszawy - zadbaj o profesjonalny adres twojej firmy  

Wirtualne biuro to nic innego, jak adres twojej firmy, który w oficjalnym rejestrze będzie przypisany do nadanego wcześniej NIP-u. Oprócz nadania adresu warto wspomnieć, że usługa wirtualnych biur przede wszystkim polega na pełnym outsourcingu obsługi biurowej, co oznacza, że mając pracę wyjazdową z brakiem możliwości bieżącego przechwytywania korespondencji tradycyjnej, pracownicy wynajętego biura zrobią to w twoim imieniu. 

W wirtualnym biurze masz zapewniona pełną obsługę korespondencji przychodzącej, która na bieżąco przekazywana jest na podany adres mailowy. Co więcej, możliwość założenia biura w prestiżowej dzielnicy Warszawy, jak Wirtualne biuro Al. Jerozolimskie 85 lokal 21, Warszawa lub Wirtualne biuro ul. Mazowiecka 11 lokal 49, Warszawa z pewnością podniesie rangę twojego biznesu i przyciągnie nowych, potencjalnych kontrahentów, którzy będą chcieli nawiązać z tobą dłuższą współpracę. 

Porzuć dotychczasowe podawanie adresu zamieszkania i zamień to na biura wirtualne. Nie musisz się martwić, że twoja firma od lat prosperuje na rynku. Zmiana adresu w urzędzie to tylko formalność, która z pewnością przyniesie ci wiele korzyści.

 

Wynajem wirtualnego miejsca wykonywania działalności - prestiżowy adres biura wirtualnego  

Z pewnością zastanawiasz się ile kosztuje wirtualne biuro? Na pewno jest to dużo bardziej opłacalna i mniej kosztowna forma najmu niż tradycyjne wynajmowanie powierzchni biurowej, w której codziennie pojawiają się pracownicy. To, jakie koszty musisz ponieść w dużej mierze uzależnione jest od twoich potrzeb i preferencji względem obsługi i usług, z których masz zamiar korzystać. To właśnie dlatego przygotowanych zostało kilka pakietów, dzięki którym dopasujesz dostępne opcje do swojej działalności bez ponoszenia niepotrzebnych, dodatkowych kosztów. 

Do wyboru masz aż cztery pakiety, z czego pierwszy kosztuje jedyne 59,00 zł miesięcznie. W jego skład wchodzi rejestracja firmy, odbieranie przesyłek i listów oraz wysyłanie mailowych powiadomień o oczekującej korespondencji. Nieco droższy, bo za 70,00 zł wzbogacony został o powiadamianie w formie SMS, które możesz odebrać znacznie szybciej niż zwykłego maila. Dokładając 9,00 zł możesz liczyć na skanowanie listów poleconych i sądowych przesłanych za pomocą Poczty Polskiej. Ostatni pakiet to najbogatsza opcja, która kosztuje 129,00 zł. Zawiera ona wszystkie opisane usługi a dodatkowo otwieranie i przesyłanie w formacie PDF pełnej korespondencji, jakie przejdzie na adres biura. To wersja dla przedsiębiorców, którzy otrzymują w skali miesiąca dużą ilość listów, faktur i innych dokumentów nie tylko z urzędów, ale także od klientów, czy kontrahentów. 

 

VSL-System - dlaczego warto?

Dużą zaletą VSL-System jest możliwość otrzymania tradycyjnej umowy najmu, a nie podnajmu. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że umowę zawierasz z właścicielem budynku a nie najemca co zdecydowanie ułatwia sprawę i eliminuje ewentualne odstępstwa od umowy, których nie przewidział właściciel. Co więcej, doświadczenie i zyskana renoma sprawiają, że usługi wykonywane w twoim imieniu będą na najwyższym poziomie, co poprawi renomę twojej marki. 

Oceń artykuł (5)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz