Materiał Partnera

W co wyposażyć dobre biuro?

W co wyposażyć dobre biuro?

Funkcjonowanie dobrego biura jest uzależnione od wielu czynników. Przede wszystkim praca w nim powinna przebiegać sprawnie i wygodnie. Aby osiągnąć ten efekt, warto zadbać o wyposażenie biura, aby praca była bardziej efektywna. Potrzebne są biurka, drukarki, kserokopiarki, telefon czy komputer. Jednakże na dobrą organizację pracy w biurze wpływają też mniejsze elementy.

Pieczątki biurowe, czyli ułatwienie pracy

Zgodnie z Ustawą o swobodzie działalności gospodarczej, przedsiębiorca zobowiązany jest do ujawnienia takich danych jak nazwa, siedziba firmy oraz NIP. Wpisywanie tych danych na dokumentach za każdym razem byłoby czasochłonne, a niezastosowanie się do tych zasad, niesie ryzyko otrzymania grzywny. Umieszczenie tych danych na pieczątce, rozwiązuje ten problem i ułatwia posługiwanie się tymi danymi. Firmy, takie jak Grafex wykonują pieczątki na zamówienie klienta. Profesjonalne maszyny do wykonywania stempli, pozwalają na wykonanie pieczątek, metodą laserową. Zaprojektować można je samodzielnie lub skorzystać z gotowych modeli. Dodatkowym atutem jest to, że można na nich umieścić różne wzory według własnego upodobania. Ponadto, pieczątka firmowa może spełniać funkcję reklamowe, jeżeli będzie na nich znajdować się numer telefonu, adres e-mail czy strona internetowa. Obecnie na rynku istnieje wiele modeli pieczątek. Do wyboru są pieczątki automatyczne, charakteryzujące się łatwością obsługi, pieczątki wielokolorowe czy kieszonkowe. Także ich kształt można dostosować do swoich potrzeb. Do wyboru jest na przykład wariant kwadratowy, okrągły i owalny. Na biurku w sposób elegancki prezentują się pieczątki na kołku drewnianym oraz na gałce plastikowej. Pieczątki podnoszą też prestiż firmy, ponieważ dodają wiarygodności podpisanym dokumentom. Ciekawym gadżetem są długopisy z pieczątką. 

Dbaj o reklamę biura — postaw na wizytówkę

Reklama może być subtelna a przy tym użyteczna. Spotkania biznesowe i spotkania z klientami wiążą się z zawieraniem nowych kontaktów. Dlatego warto by zadbać o coś, co pozwoli zapamiętać firmę. Dobrym rozwiązaniem będą wizytówki. Dzięki nim można udostępnić swoje dane kontaktowe, zaistnieć w świadomości klientów oraz zaciekawić klienta biura, a przez to zachęcić do kontaktu. Nieraz bywa, że zapomina się o nazwie firmy, a wizytówka przez to, że zazwyczaj chowa się ją do portfela, zawsze jest pod ręką. Wizytówka nie musi znajdować się tylko w biurze. W celach marketingowych można dać je kontrahentom współpracującym z firmą. W ten sposób rozpromować się firmę.

Opracowanie:
Kępno, Kilińskiego 5
tel. 601 787 065
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz