Materiał Partnera

Tworzenie kart podarunkowych dla firm

Tworzenie kart podarunkowych dla firm

Karty podarunkowe dostępne są dzisiaj w wielu punktach dystrybucyjnych. Wykorzystują je zarówno sklepy odzieżowe i drogerie, jak i nawet sprzedawcy materiałów budowlanych. Coraz częściej karty podarunkowe tworzone są także dla właścicieli firm usługowych: kosmetyczek, fryzjerów, masażystów, a nawet restauratorów i hotelarzy. Ich popularność wiąże się zaś z elastycznością korzystania z propozycji danego przedsiębiorstwa oraz z możliwości wykorzystania plastikowych voucherów jako prezentu.

Zalety stosowania kart podarunkowych w firmie

Karty podarunkowe warto wprowadzić w firmie z wielu względów. Przede wszystkim pozwala ona uelastycznić obsługę klientów, a także zwiększyć przychody. Karty podarunkowe stosowane mogą być między innymi przy zwrotach towarów. Klient w przypadku niezadowolenia z zakupu stacjonarnego bądź niezdecydowania nie wycofa swoich pieniędzy z portfela przedsiębiorstwa. Przy wykorzystaniu kart podarunkowych można również realizować kampanie marketingowe czy dokonywać reklamacji oraz zadośćuczynienia względem kupujących.

Karty podarunkowe w firmie to oczywiście także zysk związany z wykorzystywaniem ich jako prezentów. Nabijana na kartę określona usługa czy wartość pieniężna jest wtedy wykorzystana przez inną osobę. Dzisiaj karty masowo są tworzone na Dzień Babci i Dziadka, Dzień Matki i Ojca czy w okresach świątecznych.

Zachwyć klienta designem karty podarunkowej

Karta podarunkowa nie może być tylko funkcjonalna, ale także wykonana bardzo estetycznie. Najlepsi producenci plastikowych voucherów są w stanie przygotować wyroby z grawerunkami, mieniącym się tłem czy z ciekawą grafiką. Przy produkcji kart stosowany jest bowiem pełny nadruk offsetowy z szeroką paletą CMYK oraz z możliwością laminacji błyszczącej lub matowej.

Warto przy tym tworzyć szaty graficzne i zdobnicze kart tak, aby móc klientom zaproponować różne wersje na dane okazje. Poleca się przy tym, aby design karty był ściśle powiązany z kolorami, fontami, logotypem oraz z innymi cechami charakterystycznymi marki. Dzisiaj stawia się przy tym na kreatywny minimalizm, elegancję lub projekty niestandardowe. Karty podarunkowe mogą nawet mieć określony zapach: wybranego kosmetyku, kawy czy np. ziół.

Dbając o najwyższą funkcjonalność karty

Karta podarunkowa z perspektywy firmy musi być zarówno odpowiednim nośnikiem reklamowym budującym wizerunek, jak i też musi być stworzona tak, by zagwarantować wysoką funkcjonalność. O to dba m.in. producent CartPoland, który tworzy produkty z paskami magnetycznymi, kodami kreskowymi, wytłaczanymi numerami i kodami QR. Takie rozwiązania pozwalają w prosty sposób odczytywać dane z kart przez komputery, czynniki oraz drukarki i nowoczesne kasy.

Karta przy tym musi być odporna na różnego typu uszkodzenia. Gwarantuje to wysokiej klasy tworzywo PCV. Standardowa karta posiada format CR80 (86x54 mm) oraz grubość około 500-800 mikronów (od 0,5 do 0,8 mm). 

Opracowanie:
Wólka Mińska, Olszowa 5
tel. 25 758 76 43
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz