Torby z nadrukiem - sprawdzona forma reklamy

Torby z nadrukiem - sprawdzona forma reklamy

Szukasz pomysłu na ciekawą formę reklamy? Chcesz zainteresować swoich klientów, pozostając w ich świadomości? Pomyśl o torbach, które stanowią alternatywę innych form reklamy. Poznaj zalety tego rozwiązania i przekonaj się, że to dobry wybór.

Pozycjonowanie stron Pozycjonowanie stron

Pozornie zwykłe torby można zamienić na praktyczny i skuteczny gadżet reklamowy. A to wszystko dzięki możliwości wykonania dowolnego nadruku. Tylko od ciebie zależy, co na takiej torbie się znajdzie. Może to być logo firmowe, hasło oraz inny element nawiązujący do twojej oferty. 

Jaki materiał na torbę wybrać?

Drukarnie oferują szeroki wybór materiałów, z jakich można wykonać torby reklamowe. Klienci do wyboru najczęściej mają:

  • torby foliowe – wykonane z biodegradowalnych materiałów, dzięki czemu możliwy jest ich szybszy rozkład; dostępne są w różnych rozmiarach;
  • torby papierowe – bardziej ekologiczne rozwiązanie niż torby foliowe; dostępne są w różnych wielkościach oraz kolorach (do barwienia wykorzystuje się ekologiczne farby);
  • torby bawełniane – wykonane z wysokiej jakości bawełny; wyróżniają się dużą trwałością.

Wśród toreb papierowych dostępne są również torby laminowane - znacznie bardziej ekskluzywne niż standardowe torby papierowe. 

Wszystkie rodzaje toreb charakteryzują się wielorazowym użytkiem, co sprzyja ochronie środowiska. 

Dlaczego warto zamówić torby z nadrukiem?

Torby reklamowe z nadrukiem posiadają wiele zalet. Wśród najważniejszych korzyści można wyróżnić m.in.:

  • duży potencjał reklamowy – stanowią dyskretną formę reklamy, która zapada w pamięci użytkowników,
  • doskonała jakość wykonania – dzięki temu mogą posłużyć przez długi czas,
  • stosunkowo atrakcyjna cena – trafiając na korzystną ofertę, można sporo zaoszczędzić.

Do wyboru, do koloru

Torby wcale nie muszą być tylko szare lub tylko białe. Nic nie stoi na przeszkodzie, by zamówić kolorowe torby z możliwością wykonania dowolnego nadruku. Dzięki temu wyróżnisz się w tłumie, pozostając w świadomości potencjalnych klientów.

Torby reklamowe, zarówno papierowe, bawełniane, jak i foliowe, dostępne są w wielu wariantach, jeśli chodzi o uchwyty. W przypadku toreb foliowych dostępne są m.in. uchwyty typu „fasolka” z dodatkową podklejką lub „ucho” z dogrzanymi rączkami foliowymi. Torby bawełniane dostępne są w wersji z uchem długim lub krótkim. Torby papierowe można zamówić z płaskim lub skręcanym uchem. 

Torby reklamowe z możliwością nadruku wyróżniają się szerokimi możliwościami, nie tylko w kwestii kolorystyki. W zależności od oferty drukarni, zamówić można:

torby papierowe w rozmiarach:

  • 180 x 80 x 230 mm
  • 240 x 100 x 320 mm
  • 240 x 100 x 360 mm
  • 305 x 170 x 340 mm
  • 330 x 120 x 500 mm
  • 400 x 180 x 390 mm 
  • 450 x 170 x 480 mm
  • 500 x 180 x 390 mm

torby foliowe w rozmiarach

  • 35×25 cm
  • 40×30 cm
  • 45×40 cm
  • 50×40 cm
  • 65×64 cm

Niektóre drukarnie są w stanie zaoferować torby produkowane na indywidualne zamówienie, tj. w dowolnym rozmiarze. Tak szeroki wybór sprawia, że torby można dopasować pod kątem swoich oczekiwań i potrzeb.

Opracowanie:
Mateusz
Redaktor pkt.pl
Oceń artykuł (1)
1.0
Komentarze
Dodaj komentarz