Artykuł sponsorowany

Telemarketing – czy warto go wykorzystać do sprzedaży i promocji firmy?

Telemarketing – czy warto go wykorzystać do sprzedaży i promocji firmy?

Telemarketing wywołuje sprzeczne uczucia – niektórym kojarzy się nachalnymi telemarketerami dzwoniącymi w najmniej spodziewanych momentach. Mimo to nadal można go wykorzystać jako skuteczne narzędzie do sprzedaży i promocji firmy. Jak? Odpowiedź na to pytanie nie jest taka oczywista, jest jednak kilka niezbędnych elementów, które znacząco zwiększają efektywność kampanii.

Odpowiednie przygotowanie

Każda dziedzina, także i ta, wymaga odpowiedniego przygotowania. Jedną z takich rzeczy w skutecznym telemarketingu jest nowoczesne oprogramowanie. Współczesne programy są wyposażone w szereg funkcji zwiększających efektywność działań i ułatwiających pracę telemarketera. Takie systemy są w stanie „nauczyć się” optymalnej częstotliwości dzwonienia w określonych dniach i godzinach, czy też ponownego dzwonienia do numerów, które wcześniej nie odebrały połączeń. Nowoczesne programy wykrywają także pocztę głosową i nagrywają rozmowy z tagowaniem. Oczywiście nie obejdzie się również bez funkcji zablokowania dzwonienia na dany numer, gdy klient nie życzy sobie żadnych kontaktów telefonicznych. Odpowiedni system i przeszkolenie pracowników z jego korzystania to połowa sukcesu przy kampaniach telemarketingowych.

Sztuka zadawania pytań

Na sukces kampanii wpływa także sam sposób przeprowadzenia rozmowy, umożliwiający wybadanie potrzeb i oczekiwań klienta. Mając odpowiednią ofertę skrojoną na miarę danej osoby, można prognozować sukces. Jak jednak poznać sytuację rozmówcy, mając do dyspozycji jedynie telefon? Odpowiedzią jest sztuka zadawania pytań. Zapewnia ona większą skuteczność niż jednostronna prezentacja oferty. Telemarketerzy powinni bazować na ustalonych scenariuszach, które zostały przygotowane przez specjalistów i później przetestowane.

Sprawdzona firma telemarketingowa

Kreacja skutecznej kampanii telemarketingowej potrafi być niemałym wyzwaniem. Dlatego warto skorzystać z usług firm doświadczonych w tym temacie, na przykład Pem Direct Marketing z Poznania. Powstała ona w 1999 roku i od tego czasu oferuje profesjonalne usługi marketingowe, w tym kampanie telemarketingowe: ankiety, sondaże, wywiady telefoniczne według ustalonego scenariusza, telefoniczne wsparcie mailingów, aktualizacje baz danych. Firma stale udoskonala swoje usługi, dopasowując je do aktualnych trendów marketingowych. Pem Direct Marketing posiada wszystko, co jest niezbędne do realizacji usług marketingowych na wysokim poziomie — wiedzę, wykwalifikowaną kadrę pracowników, nowoczesne oprogramowanie, doświadczenie. Potwierdzeniem wysokiej jakości jest szerokie grono zadowolonych klientów.

Opracowanie:
Poznań, Szelągowska 41 lok. 2
tel. 61 827 89 00
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz