Artykuł sponsorowany

Szeroki wybór druków reklamowych w ofercie firmy Topa Sitodruk

Szeroki wybór druków reklamowych w ofercie firmy Topa Sitodruk

Właśnie otworzyłeś własną firmę i chciałbyś ją zareklamować? Chcesz, by większa ilość osób zapoznała się z działalnością Twojego przedsiębiorstwa? Dzięki usługom drukarni Topa Sitodruk z Gliwic masz do wyboru całą gamę druków reklamowych, które z pewnością pomogą Ci w interesujący sposób przedstawić swoją ofertę, przy stosunkowo niskich kosztach. Tylko od Ciebie zależy, jaką formę reklamy wybierzesz: plakaty, wizytówki, kalendarze czy ulotki.

Dlaczego druk to skuteczna forma reklamy?

Reklama ma zainteresować odbiorcę danym produktem, wzbudzić jego ciekawość. Sprawić, że będzie on chciał zobaczyć produkt, sprawdzić, czy faktycznie jest wart zakupu. Druk reklamowy pozwala w sposób indywidualny i przyciągający spojrzenia zaprezentować konkretny towar czy ofertę. Można dotrzeć nim do bardzo dużej grupy różnych osób, przy stosunkowo niskich kosztach. Jak mówi specjalista z firmy świadczącej usługi drukarskie Topa Sitodruk:

Dla naszych klientów przygotowaliśmy bardzo szeroką gamę druków reklamowych, takich jak: ulotki, wizytówki, nadruki na kalendarzach, plakaty, papiery firmowe oraz inne formy promowania. Współpracujemy z różnymi agencjami reklamowymi, by proponowane przez nas rozwiązania były niepowtarzalne i wyróżniały się na tle konkurencji. Jesteśmy szybcy, ale bardzo dokładni, dyspozycyjni i terminowi.

Firma oferuje też różnego rodzaju naklejki np. na samochody lub wykonane ze specjalnej folii naklejki plombowe samoprzylepne, nadruki na torby, teczki kartonowe oraz wiele innych.

Na jakie druki reklamowe najczęściej decydują się firmy?

Firmy najczęściej decydują się na druk reklamowy w formie ulotek i wizytówek. Szczególnie pierwsza opcja autopromocji jest bardzo popularna ze względu na łatwy i docierający do ściśle określonych miejsc kolportaż. Ulotki można wkładać do skrzynek pocztowych, dołączyć do prasy, wykładać w przeznaczonych do tego  miejscach użyteczności publicznej czy po prostu rozdawać przypadkowym przechodniom. Mogą mieć jedną lub kilka stron, być pełne kolorowych obrazów, ale także zawierać wiele istotnych z punktu widzenia potencjalnego klienta informacji jak np. mapa dojazdu czy cena produktu.

Natomiast wizytówka jest niewielką, wręcza minimalną formą druku reklamowego, który można, a nawet należy mieć zawsze przy sobie. To bardzo przejrzysta, zawierająca najistotniejsze dane firmy karteczka, co nie oznacza wcale, że nudna i mało atrakcyjna. Bo w jej tworzeniu można wykorzystywać bardziej skomplikowane projekty graficzne czy zdjęcia związane z daną branżą. I o ile wiele osób po przeglądnięciu ulotki wyrzuca ją, to w przypadku wizytówek bardzo często trafiają one do portfeli potencjalnych klientów.

Opracowanie:
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz