Artykuł sponsorowany

Systemy wystawiennicze - użyteczny nośnik reklamy?

Systemy wystawiennicze - użyteczny nośnik reklamy?
Mimo różnych rodzajów reklam, spotykanych na rynku, to systemy wystawiennicze nadal święcą triumfy w zakresie skuteczności oraz użyteczności nośnika reklamowego. Uniwersalność, możliwość dostosowania reklamy do własnych potrzeb, a także nieduża waga, pozwalająca na ich łatwe transportowanie sprawia, że nie tracą na swojej popularności. Spotykamy je niemal na każdym kroku w przestrzeni publicznej, dlatego warto przyjrzeć im się bliżej.  

Omawiane systemy są w obecnych czasach najbardziej skutecznym sposobem promocji towarów oraz usług. Spotkamy je przed sklepami, w aptekach lub kinach. Systemy wystawiennicze, czyli co?

Roll up

To jeden z najbardziej popularnych systemów wystawienniczych. Ma formę kasety rolującej, wykonanej z aluminium, na której umieszcza się grafikę. Może być stałym elementem promocji lub wystawianym okazjonalnie na potrzeby pokazu. Ponieważ łatwo go transportować, jest chętnie wybierany przez klientów agencji reklamowych. Jedną z polecanych agencji jest ADVMEDIA, świadcząca nie tylko usługi projektowania reklamowych kampanii, lecz również druku materiałów promocyjnych.

Ścianki wystawiennicze

Ścianki wystawiennicze to zaokrąglone, wypukłe lub wklęsłe powierzchnie, wyposażone w półki oraz światła. Najczęściej używane są podczas różnego rodzaju targów oraz kiermaszów. Przyciągają uwagę w trakcie akcji promocyjnych, a także wykorzystywane są jako tło prezentacji. Aby przekazać maksimum treści, umieszcza się na nich najważniejsze informacje dotyczące firmy oraz jej działalności.

Stoiska

Innym, powszechnie stosowanym systemem wystawienniczym są stoiska targowe, czyli niewielkie boksy. Spełniają podwójną rolę, zarówno informacyjną, jak i promocyjno-reklamową. W galeriach handlowych służą jako stanowisko sprzedaży bezpośredniej. Stanowiska takie wykonane są z aluminiowych profili oraz paneli z tworzywa PCV. Wyposażane w lady, półki, podesty oraz kieszenie na ulotki i foldery, dają największe możliwości ekspozycyjne.

Stoiska degustacyjne

Szczególnym rodzajem stoisk są stanowiska degustacyjne, dzięki którym potencjalny klient może zapoznać się z nowymi produktami spożywczymi poprzez bezpłatną degustację. Warto je estetycznie i ciekawie zaprojektować tak, aby przyciągały uwagę gości. Jest to bowiem  jedna z najskuteczniejszych form reklamy; jak mówi popularne przysłowie „przez żołądek do serca”.  

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz