Systemy wystawiennicze - użyteczny nośnik reklamy?
Omawiane systemy są w obecnych czasach najbardziej skutecznym sposobem promocji towarów oraz usług. Spotkamy je przed sklepami, w aptekach lub kinach. Systemy wystawiennicze, czyli co?
Roll up
To jeden z najbardziej popularnych systemów wystawienniczych. Ma formę kasety rolującej, wykonanej z aluminium, na której umieszcza się grafikę. Może być stałym elementem promocji lub wystawianym okazjonalnie na potrzeby pokazu. Ponieważ łatwo go transportować, jest chętnie wybierany przez klientów agencji reklamowych. Jedną z polecanych agencji jest ADVMEDIA, świadcząca nie tylko usługi projektowania reklamowych kampanii, lecz również druku materiałów promocyjnych.
Ścianki wystawiennicze
Ścianki wystawiennicze to zaokrąglone, wypukłe lub wklęsłe powierzchnie, wyposażone w półki oraz światła. Najczęściej używane są podczas różnego rodzaju targów oraz kiermaszów. Przyciągają uwagę w trakcie akcji promocyjnych, a także wykorzystywane są jako tło prezentacji. Aby przekazać maksimum treści, umieszcza się na nich najważniejsze informacje dotyczące firmy oraz jej działalności.
Stoiska
Innym, powszechnie stosowanym systemem wystawienniczym są stoiska targowe, czyli niewielkie boksy. Spełniają podwójną rolę, zarówno informacyjną, jak i promocyjno-reklamową. W galeriach handlowych służą jako stanowisko sprzedaży bezpośredniej. Stanowiska takie wykonane są z aluminiowych profili oraz paneli z tworzywa PCV. Wyposażane w lady, półki, podesty oraz kieszenie na ulotki i foldery, dają największe możliwości ekspozycyjne.
Stoiska degustacyjne
Szczególnym rodzajem stoisk są stanowiska degustacyjne, dzięki którym potencjalny klient może zapoznać się z nowymi produktami spożywczymi poprzez bezpłatną degustację. Warto je estetycznie i ciekawie zaprojektować tak, aby przyciągały uwagę gości. Jest to bowiem jedna z najskuteczniejszych form reklamy; jak mówi popularne przysłowie „przez żołądek do serca”.