Artykuł sponsorowany

System obsługi telefonicznej rejestracji medycznej – Radio-Telefon Sp. z o.o.

System obsługi telefonicznej rejestracji medycznej – Radio-Telefon Sp. z o.o.

Jaki jest problem z dodzwonieniem się do przychodni, wie każdy, kto próbował zapisać się na listę oczekujących do lekarza. Rejestratorki bardzo często nie odbierają połączeń lub telefon jest wciąż zajęty. Firma Radio-Telefon Sp. z o.o. opracowała system obsługi telefonicznej rejestracji medycznej, którego celem jest usprawnienie tej formy kontaktu pacjenta z placówką medyczną i wsparcie personelu rejestracji.

Jak firma Radio-Telefon Sp. z o.o. może zwiększyć skuteczność telefonicznej rejestracji pacjenta?

Obsługa telefoniczna pacjentów należy do najtrudniejszych zadań personelu w przychodniach. Dla pacjenta, który nie może się dodzwonić (a kiedy mu się poszczęści, rejestracja nie jest już możliwa) sytuacja staje się niezwykle problematyczna. W tym celu firma Radio-Telefon Sp. z o.o. opracowała system obsługi telefonicznej rejestracji medycznej. Każda osoba dzwoniąca usłyszy powitanie i ma możliwość aktywnego wyboru tematu rozmowy. Maszyna informuje o miejscu w kolejce oczekujących na połączenie, a każda rozmowa jest nagrywana również poza godzinami pracy. Dzięki nowoczesnej technologii jest możliwość udzielania automatycznych informacji.

System zapisów wizyt przez telefon przynosi korzyści personelowi, ale przede wszystkim pacjentom. Upraszcza organizacje procesu rejestracji telefonicznej w placówkach medycznych

– mówi ekspert.

Czy innowacyjny system telefonicznej rejestracji pacjenta sprawdzi się w praktyce?

System telefonicznej rejestracji pacjenta zdecydowanie sprawdzi się w praktyce i stanie się pożądany w każdej placówce medycznej. Został tak dopracowany przez firmę Radio-Telefon Sp. z o.o., że w krótkim czasie realizacji możemy liczyć na uzyskanie wysokiej jakości obsługi pacjenta. Produkt oparty jest na serwerze usług VoIP i ma możliwość realizacji usług: MyVoice – serwer telefonii IP. Interakcje z pacjentami ze wszystkich placówek będą obsługiwane przez jedno oprogramowanie dla przychodni, co pozwoli na większą kontrolę i lepszy dostęp do danych, a dla interesantów stanowić będzie znaczące ułatwienie.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz