Artykuł sponsorowany

Świąteczne upominki reklamowe

Świąteczne upominki reklamowe

Marketing to jeden z niezbędnych elementów funkcjonowania każdej firmy, a im jest ona większa, tym więcej środków pracy i pomysłowości musi poświęcać reklamie. Szczególnie atrakcyjnym do przypomnienia o sobie klientom okresem są święta, przed którymi można sięgnąć po ciekawsze produkty reklamowe.

Reklamowa gadżetomania

Form reklamy, z jaką spotykamy się na każdym kroku, jest bardzo wiele, począwszy od zasypujących nas ulotek, przez reklamy na ulicach, po oklejanie samochodów. Jedną z ulubionych metod docierania do klientów z informacją o firmie są gadżety reklamowe. W poszukiwaniu nowości, odmienności, aby przyciągnąć uwagę klientów firmy i agencje reklamowe sięgają po coraz to nowsze drobiazgi, na których można umieścić logo lub dane adresowe. Rozmaitość tych przedmiotów ma jeszcze jeden atut, jakim jest docieranie do znacznie szerszej grupy odbiorców. O tym, że lubimy gratisowe prezenty, nie trzeba nikogo przekonywać, ale gadżet staje się jeszcze skuteczniejszy, jeśli jest ciekawy, odpowiada naszym gustom i na dodatek do czegoś się przydaje.

Do grona gadżetów reklamowych trafiła już odzież, elektronika, przedmioty codziennego użytku, artykuły piśmienne, smycze i breloczki oraz wiele innych produktów o rozmaitej wartości, rozdawanych w sklepach, wysyłanych w paczkach lub wręczanych podczas imprez promocyjnych i eventów. Zazwyczaj są to drobne przedmioty, których cena nie stanowi obciążenia finansowego dla firmy, a dla klienta są nie tylko posiadającymi konkretną wartość prezentami, ale rodzajem wyróżnienia, przyjemności, dzięki którym czuje się on szczególnie uhonorowany. To doskonały sposób, aby firmę zapamiętać i chcieć do niej jeszcze wrócić.

Upominki świąteczne a reklama

Okres świąt szczególnie sprzyja rozdawaniu prezentów, dlatego wiele firm, a zwłaszcza sklepy internetowe, z tej okazji składają swoim klientom życzenia, bądź to w formie elektronicznych, bądź tradycyjnych kartek świątecznych. Dla firmy, która na swojej liście ma zapewne setki takich klientów, to kolejna forma promocji, natomiast dla osoby obdarowanej symbol pamięci traktowany bardzo osobiście. Z tej okazji coraz częściej sięga się też po atrakcyjne upominki warte nawet kilkadziesiąt złotych, a przeznaczone dla tych klientów, którzy dokonują zakupów na duże kwoty, są częstymi gośćmi firmy lub też z innych względów zasługują na wyróżnienie.

Specjalizujące się w produktach reklamowych firmy przygotowują specjalne kategorie upominków reklamowych, które mogą być wręczane z okazji świąt. Wśród propozycji, jakie ma dla przedsiębiorców firma Videodruk, można znaleźć na przykład eleganckie zestawy ceramiki do serwowania herbaty, kosztowny, ekskluzywny korkociąg do wina w eleganckim pudełku, zestawy pielęgnacyjne i kosmetyków, zegary, ramki do zdjęć i dziesiątki innych tego typu artykułów. Wykorzystanie produktów z szerokiej gamy cenowej oraz przeznaczonych dla mężczyzn i dla kobiet pozwala na dobranie asortymentu do grupy klientów, ich wieku, zainteresowań czy statusu społecznego. Upominki świąteczne to z pewnością wyjątkowe wyróżnienie dla klienta, dlatego miewają bardzo dużą siłę oddziaływania.

Oceń artykuł (4)
4.0
Komentarze
Dodaj komentarz