Materiał Partnera

Sprzęt biurowy – nowy czy poleasingowy?

Sprzęt biurowy – nowy czy poleasingowy?

Nie umiemy wyobrazić sobie żadnego biura bez odpowiedniego wyposażenia. Jego podstawę stanowią obok komputerów drukarki i kserokopiarki. Bez nich nie może funkcjonować żadna nowoczesna firma czy urząd. Sprzęt taki może być jednak drogi, a do tego wymaga specjalistycznego serwisowania. Jest to jednak inwestycja, która w dalszej perspektywie będzie przynosiła same korzyści – zwłaszcza w sferze wydajności.

Zakup nowego sprzętu

To w wielu przypadkach oczywiste rozwiązanie. Kupno nowego sprzętu, w tym przypadku drukarki lub kserokopiarki (czy też obu), wydaje się najlepszą opcją ze względu na płynące z niej korzyści.

Otrzymujemy wysokiej jakości urządzenie niemal prosto z taśmy produkcyjnej i gwarancją producenta dotyczącą sprawności sprzętu. Wystarczy określić wymagania, jakie mamy oraz możliwości finansowe i możemy wybierać się na zakupy. Szeroki wybór urządzeń biurowych ma w swojej ofercie Profixer Serwis, firma zajmująca się sprzedażą drukarek i kserokopiarek, a ponadto też ich wynajmem i serwisowaniem.

Warto tu zainwestować w dobry sprzęt od zaufanego producenta. Mamy dzięki temu pewność, że będzie on nam długi i sprawnie służył. Zazwyczaj też gwarancji towarzyszy opieka serwisowa. Korzystając z oferty sprzedaży nowych drukarek i kserokopiarek, nie musimy się martwić niespodziewanymi awariami. Minusem jest tu wyższa niż w przypadku urządzeń używanych cena. Może się jednak okazać, że i tak kosztować będzie to nas mniej niż zakup sprzętu używanego, który będzie wymagał regularnych napraw.

Zakup używanego sprzętu

Coraz częściej spotykanym i równie atrakcyjnym rozwiązaniem jest zakup drukarki lub kserokopiarki poleasingowej. Tu zaletą jest przede wszystkim niższa cena, ale to nie wszystko.

Urządzenia biurowe oferowane po leasingu na sprzedaż trafiają tam, ponieważ leasingobiorca, zamiast sprzęt wykupić, zdecydował się na wzięcie w leasing nowszych modeli.

Zazwyczaj oznacza to, że urządzenia poleasingowe są w bardzo dobrym stanie – w przestrzeni biura, przy właściwym użytkowaniu, nie są one narażone na poważne uszkodzenia – inne niż wynikające z intensywnej eksploatacji. Ponadto, urządzenia poleasingowe są przez sprzedawcę dokładnie sprawdzane i w razie potrzeby tez naprawiane.

Zakup sprzętu poleasingowego wiąże się też z pewnymi ograniczeniami. Możemy kupić jedynie to, co jest dostępne w sprzedaży, nie zaś znaleźć sprzęt odpowiadający wszystkim naszym potrzebom. Nie ma to oczywiście znaczenia w przypadku  biur o niedużych wymaganiach, jednak może stanowić problem w przypadku działalności specjalistycznej, gdzie potrzebny jest sprzęt do zadań specjalnych.

Opracowanie:
Stalowa Wola, Poniatowskiego 19A
tel. 506 129 159
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz