Artykuł sponsorowany

Sprzedawaj skuteczniej! Rola ekspozycji

Sprzedawaj skuteczniej! Rola ekspozycji

W obecnych czasach, gdy konkurencja stale rośnie, dotarcie do klienta jest znacznie bardziej skomplikowane niż kiedyś. Firmy sprzedające ubrania, sklepy spożywcze, banki czy salony kosmetyczne muszą wkładać coraz więcej wysiłku w skuteczną reklamę i promocję swoich produktów. Co zrobić, żeby wyróżnić się na tle innych firm o podobnym profilu? Jak przyciągnąć wzrok klienta i nakłonić go do zakupów?

Wszechobecna konkurencja zdecydowanie utrudnia wybicie się na rynku. Sklepy i producenci muszą myśleć kreatywnie i nieustannie szukać nowych sposób na zaintrygowanie potencjalnych klientów i namówienie ich do wypróbowania oferty. Jak sprawić, żeby to nasze produkty zyskały największą popularność? Podpowiadamy!

Reklama musi być widoczna

Zwykły billboard już nie wystarczy. Reklama musi być nie tylko widoczna – powinna wręcz rzucać się w oczy! Co zrobić, żeby uzyskać taki właśnie efekt? Oczywiście istotne jest hasło reklamowe oraz grafika znajdująca się na plakacie. Tekst powinien wzbudzać w nas emocje – bawić, intrygować, szokować. Nie mniej ważny jest również obraz, który musi tworzyć z hasłem spójną i ciekawą całość. Jednak sam plakat to nie wszystko – reklama powinna być odpowiednio wyeksponowana. Doskonale sprawdzi się na przykład antyrama z podświetleniem krawędziowym. Dzięki temu całość na pewno zostanie zauważona, zwłaszcza po zmroku. Tego typu antyramy tworzy ciesząca się uznaniem klientów firma Dortech z Pucka w województwie pomorskim, która realizuje projekty nie tylko w Polsce, ale także w innych krajach Unii Europejskiej.  Warto także zadbać o dobrą lokalizację reklamy – świetnie sprawdzą się przystanki autobusowe i witryny sklepów.

Odpowiednia ekspozycja towaru

Niezależnie od tego, czy sprzedajesz odzież, kosmetyki czy czekoladę – właściwa ekspozycja towaru sprawi, że Twój produkt przyciągnie uwagę klientów. Dlatego warto zadbać o interesujące i profesjonalne ekspozytory, które odpowiednio zaprezentują asortyment. Ważne, żeby ekspozytory były dopasowane do produktu, który mają sprzedawać. Istotna jest zarówno kolorystyka, kształt, jak i wielkość mebla. Zaprojektowanie ekspozytorów warto powierzyć specjalistom, którzy wiedzą, jak zaintrygować potencjalnego klienta i jak przyciągnąć jego wzrok.

Reklama jest dźwignią handlu. Bez niej sprzedaż produktów jest znacznie trudniejsza. Natomiast odpowiednio wyeksponowany towar ma szansę trafić do potencjalnych kupców i wyróżnić się na tle konkurencyjnych produktów. Profesjonalne stojaki reklamowe oraz antyramy z podświetlaną krawędzią z pewnością pomogą Ci zwiększyć sprzedaż asortymentu.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz