Artykuł sponsorowany

Słodycze ­– co warto o nich wiedzieć?

Słodycze ­– co warto o nich wiedzieć?

Nie od dziś wiadomo, że Polacy uwielbiają słodycze. Te trwałe wyroby cukiernicze charakteryzują się wyjątkowym smakiem i przyciągają pięknym wyglądem. Trudno wyobrazić sobie bez nich święta oraz inne okazje. Jednak czy znasz ich historię? Jeśli nie i chciałbyś dowiedzieć się o nich czegoś nowego, to serdecznie zapraszamy do lektury poniższego artykułu.

Poznaj historię słodyczy

Cukier przywędrował do Europy w XI wieku. Jednak w okresie średniowiecza uznawano go za dobro luksusowe i miały do niego dostęp wyłącznie osoby posiadające wysoki status społeczny. W tym okresie spożywano głównie słodkie placki przygotowywane na paleniskach czy żelatynowe smakołyki. Dopiero w XVI wieku powstały lizaki i cukier zaczęto dodawać do różnych lekarstw (w celu poprawienia ich smaku), a w epoce oświecenia pojawiło się na naszym kontynencie kakao, z którego na początku robiono wyłącznie napoje. Dopiero w XIX wieku wyprodukowano z niego pierwsze tabliczki czekolady, a w XX wieku, kiedy cukier stał się produktem powszechnym zaczęto wytwarzać słodycze na szeroką skalę.

Rodzaje słodyczy

Na rynku znajdziemy wiele rodzajów słodyczy, po które najchętniej sięgamy pomiędzy posiłkami. Do najpopularniejszych zalicza się czekolady, cukierki, ciastka, wafelki, batony, galaretki i żelki. W ofercie firmy I.D.C. Polonia S.A., która jest jedynym Polskim oddziałem słowackiego producenta słodyczy oraz pieczywa cukierniczego, znajdziesz produkty, których smak pozostanie w Twojej pamięci na dłużej. Mowa tutaj m.in. o kruchych wafelkach Góralki, cukierkach ziołowych Verbena (dostępnych również bez cukru - słodzone stewią), w tym big mix Verbena, wyśmienitych galaretkach OVOMIA, piankach o smaku bananowym w czekoladzie, biszkoptach Andante czy lizakach BOMBI. Warto podkreślić, że wszystkie dostarczane przez to przedsiębiorstwo słodycze wytwarza się z najlepszych surowców w oparciu o stosowane od ponad pięćdziesięciu lat tradycyjne receptury. Oferta tej marki skierowana jest do klientów detalicznych oraz hurtowych.

cukierki

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz