Artykuł sponsorowany

Skuteczna kampania promocyjna firmy – jakie materiały wybrać?

Skuteczna kampania promocyjna firmy – jakie materiały wybrać?

Przygotowując kampanię reklamową dla swojej firmy, niezbędne będzie zaopatrzenie się w dodatkowe materiały promocyjne. Powinny one przyciągać wzrok potencjalnych klientów oraz być dla nich rzetelnym źródłem informacji o usługach świadczonych przez reklamowaną działalność. Nim rozpocznie się zamawianie materiałów marketingowych, warto najpierw zastanowić się, które z nich przyniosą przedsiębiorcy oczekiwane efekty?

Ulotki i broszury – czy są potrzebne?

Niegdyś ulotki i broszury informacyjne były jedną z najpopularniejszych form reklamowania swojej firmy. Obecnie korzystają z tego zwykle małe przedsiębiorstwa, które ograniczają się do niewielkich akcji marketingowych. Nadmierna ilość ulotek często się marnuje i powoduje sprzeciw osób dbających o środowisko. Nie oznacza to jednak, że powinno całkowicie rezygnować się z ulotek. Warto zatrudnić osobę, która zamiast wręczania ulotki, opowie potencjalnym klientom kilka słów o działalności, a dopiero tym zainteresowanym wręczy odpowiednią broszurę informacyjną. 

Jak skutecznie przyciągnąć zainteresowanie?

Jak wiadomo, nic nie wzbudza zainteresowania bardziej niż darmowe gadżety.  Mogą to być cukierki z logo firmy, długopisy z nadrukiem lub kalendarze promujące wizerunek firmy. Wiszące kalendarze są doskonałym pomysłem, gdyż potencjalni klienci będą mieli je przed sobą przez cały rok! Do rozdawania darmowych gadżetów można zatrudnić profesjonalnych hostów oraz hostessy, którzy dodatkowo będą w stanie przyciągnąć uwagę przechodniów.

Firmowe targi – co warto ze sobą zabrać?

Biorąc udział w targach, prócz wcześniej wymienionych już materiałów, warto wziąć ze sobą również katalogi, zawierające szczegółowy spis usług lub produktów, które oferuje firma. Powinny być zaopatrzone w interesujące opisy i przyciągające wzrok fotografie. Dodatkowym walorem byłoby, gdyby zdjęcia w katalogach odzwierciedlały faktyczny produkt, czy też efekt działalności.

Jak zaoszczędzić na kampanii?

By zaoszczędzić na materiałach promocyjnych, warto zamówić je w jednym miejscu. Atrakcyjne ceny można znaleźć w drukarni BIGA-DRUK, która w swojej ofercie posiada m.in. ulotki, broszury, wizytówki, kalendarze oraz katalogi. Przy dużych zamówieniach, większość obecnych na rynku firm oferuje atrakcyjne zniżki. Przedmioty, jakie jak książki czy katalogi firmowe będą najdroższym wydatkiem, dlatego warto udostępnić je do wglądu w punktach promocyjnych, natomiast resztę zarezerwować tylko dla tych osób, które faktycznie zainteresują się przedsięwzięciem.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz