Artykuł sponsorowany

Rollbaner jako nośnik reklamy – dlaczego warto go wykorzystać

Rollbaner jako nośnik reklamy – dlaczego warto go wykorzystać

Reklamy obecne są wszędzie; na ekranach telefonów, komputerów i telewizorów, banerach, gazetach, samochodach, rozdawanych na ulicach ulotkach – wymieniać można długo. Ostatnimi czasy ogromną popularność zdobyły rollbanery, czyli banery umieszczone na lekkim stojaku, które można ustawić w dowolnym miejscu. Dlaczego warto ich używać i gdzie znajdują zastosowanie?

Zalety i zastosowanie rollbanerów

To, czy reklama jest dobra, oceniamy na podstawie skuteczności, a na skuteczność składa się kilka czynników. Duże znaczenie ma tu przede wszystkim zwrócenie uwagi potencjalnych klientów i zainteresowanie ich ofertą firmy. Osiągnąć to możemy poprzez wykorzystanie przyciągającej wzrok grafiki, chwytliwego hasła czy przejrzyście skonstruowanego komunikatu reklamowego.

Ogromne znaczenie ma też jakość użytych w reklamie materiałów i narzędzi. Rosnąca świadomość przedsiębiorców dotycząca znaczenia reklamy w biznesie sprawia, że pojawia się coraz więcej firm oferujących akcesoria reklamowe – od podłoży pod reklamy i folie do druku wielkoformatowego po rollbanery i stojaki na ulotki. Zakres działalności takich firm, między innymi firmy Folio, nieustannie się poszerza, dopasowując do potrzeb przedsiębiorców.

Rollbanery stanowią skuteczne narzędzie reklamy, ponieważ łączą w sobie wymienione powyżej cechy. Możemy na nich umieścić ciekawą grafikę, logo firmy, a także syntetyczny opis oferty przedsiębiorstwa. Wszystko zależy od wykonanego projektu. Niewątpliwym atutem jest tu budowa pozwalająca na wymianę banneru w kasecie rollbaneru – dzięki czemu możemy stworzyć kilka różnych reklam i stosować je w zależności od potrzeb.

Rollbaner ma charakter przede wszystkim informacyjny i z tego powodu warto wykorzystywać go w charakterze szyldu. Odgrywa on właśnie taką rolę – mobilnego szyldu reklamowego – uwzględniającego też opis oferty. Z tego powodu sprawdzi się przy wejściu do biura, ale też na różnego rodzaju wydarzeniach: konferencjach, prezentacjach, targach branżowych i im podobnych.

Projektowanie baneru

Rollbaner składa się z dwóch części. Pierwszą jest kaseta składająca się ze stóp stabilizujących oraz listwy zaciskowej, w której umieszczany jest baner, czyli drugi element systemu.

Skuteczną reklamę firmy zapewni wysoka jakość wykonania baneru. Powinien on być lekki, a przy tym nie zawijać się na końcach. Najlepszy efekt wizualny uzyskamy, wykorzystując na nim płaską grafikę, co będzie możliwe dzięki użyciu materiału o płaskim licu lub właściwym wykonaniu laminatu.

Rollbaner nie powinien przepuszczać światła – stawiamy go w różnych miejscach i warunkach, a zawsze musi się dobrze prezentować i być czytelnym. Wydruk reklamy na banerze zapewnia jej miękki i ciepły charakter, który jest przyjemny dla oka.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz