Artykuł sponsorowany

Rola gadżetów reklamowych dla firmy

Rola gadżetów reklamowych dla firmy

Aby przedsiębiorstwo mogło się rozwijać, musi sprzedawać swoje produkty bądź usługi. Musi zatem dotrzeć do szerokiej grupy klientów, a robi to zwykle poprzez reklamę. Reklama masowa przeznaczona jest dla odbiorcy anonimowego, nie może więc trafić bezpośrednio do naszych potencjalnych klientów, dlatego firmy bardzo często wykorzystują starą metodę, którą jest wręczanie upominków reklamowych swoim klientom, kontrahentom i partnerom biznesowym.

Korzyści, jakie dają firmie drobne upominki reklamowe

Gadżety reklamowe to element kształtowania wizerunku firmy a także budowania relacji z klientami i partnerami. Zaspokajają wielorakie potrzeby, a co za tym idzie świadomość ich przydatności daje nam dużą przewagę nad konkurencją. Nie tylko są niedrogim nośnikiem reklamy naszej firmy, prowadzą też do podniesienia rozpoznawalności marki, przyciągają uwagę odbiorców i sprawiają, że nasza oferta trafia na uprzednio przygotowany grunt. Przygotowanie i wręczanie upominków reklamowych to rozwiązanie atrakcyjne w marketingowej działalności przedsiębiorstw. Zwłaszcza gadżety reklamowe przydatne są podczas mniej oficjalnych spotkań biznesowych, jak targi, szkolenia, eventy czy konferencje. Co jeszcze dają nam drobne upominki w postaci breloczków z logiem, czy firmowych notesów? Podczas konferencji, czy szkolenia, dają nam pretekst do nawiązania bezpośredniego kontaktu i rozmowy. Upominek nastraja przyjaźnie, przełamuje pierwsze bariery i ułatwia przedstawienie oferty, czy wymianę wizytówek, a nawet daje możliwość umówienia spotkania.

Przyjemne z pożytecznym – upominki reklamowe dla klientów

Obdarowanie klienta magnesem z logo firmy, pamiątkową statuetką albo nawet koszulką z nadrukiem czy czapką z nazwą firmy sprawia, że dbamy o samopoczucie klienta i budujemy jego przekonanie o wyjątkowej dla nas pozycji. Bezpośrednim rezultatem takiego działania jest spowodowaniu u odbiorcy pozytywnych skojarzeń pomiędzy naszym produktem lub usługą, a podarowanym mu gadżetem reklamowym. Wysokiej jakości wykonanie upominków reklamowych na zamówienie przez firmę Felix PPH gwarantuje również, że i państwa firma kojarzona będzie z dobrą jakością produktów i niebanalnym wzornictwem. Natomiast klient, użytkując podarowany przez nas prezent i posługując się na co dzień oryginalnym kubkiem z logo firmy, czy torbą z nazwą firmy także stanie się ambasadorem naszej marki. Dzięki temu krąg osób świadomych naszej marki zwiększa się. Także pracownicy firmy, posiadając gadżety firmowe, jeśli będą to drobiazgi interesujące, być może zabawne, a co najważniejsze praktyczne, będą się nimi chwalić, co poprawi współpracę w firmie i dodatkowo ich zmotywuje. Miłe wrażenia, dobry humor i praktyczna pomoc, bo komu nie przyda się długopis z logo firmy – to wszystko dają gadżety reklamowe.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz