Artykuł sponsorowany

Rodzaje reklamy zewnętrznej

Rodzaje reklamy zewnętrznej

W świecie, w którym korporacje, sklepy czy prywatne przedsiębiorstwa starają się dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych klientów, niezwykle ważna jest odpowiednia reklama. Reklamy możemy spotkać w internecie, a także na zewnątrz jadąc samochodem lub przechadzając się po miejskich ulicach. Form reklamy zewnętrznej jest niezliczona ilość, począwszy od tradycyjnych billboardów, a kończywszy na car wrappingu. Dlatego przychodzimy z pomocą, przedstawiając wszystkie rodzaje reklamy zewnętrznej.

Najpopularniejsze formy reklamy zewnętrznej

  • Wielkoformatowa reklama - taka reklama zaczyna się od powierzchni liczącej sto metrów kwadratowych. Najczęściej spotykamy ją na ścianach dużych obiektów. Może ona przybrać rozmaitą formę. Najbardziej powszechnym rodzajem wielkoformatowej reklamy jest siatka winylowa, która odznacza się przepuszczaniem światła, a w nocy jest podświetlana światłem rzucanym od tylnej strony reklamy. Druga forma to tworzywo wykonane z pełnego winylu, który podświetlany bywa od frontu.

  • Plakat - prawdopodobnie najstarsza forma reklamy zewnętrznej. To co wyróżnia plakat to fakt, że można go umieścić niemal wszędzie, zarówno na ścianach budynku, drzwiach obiektu, tablicy czy innego miejsca. Do zaprojektowania plakatu możemy użyć dowolnej formy graficznej i nieograniczonej palety barw i własnych pomysłów. Najczęściej jest on drukowany na specjalnym papierze.

  •  Billboard -  jedna z najbardziej rozpoznawalnych form reklamy zewnętrznej. Jest to specjalna tablica reklamowa, którą zazwyczaj umieszcza się na specjalnym podwyższeniu, tak by była widoczna przez wszystkich przechodniów i kierowców zarówno z bliska, jak i z daleka. Najczęściej możemy go spotkać w pobliżu ruchliwych i zatłoczonych ulicach i skrzyżowaniach.

Reklamy zewnętrzne zdobywające coraz większą popularność

  • Car wrapping -  treści reklamowe umieszcza się na samochodach. Pojazdy bywają oklejane specjalnymi napisami i elementami graficznymi. W ten sposób stanowią mobilną, przemieszczającą się reklamę, docierającą do jeszcze większej ilości potencjalnych klientów.

  • Neon - to reklama świetlna, która bazuje jedynie na warstwie tekstowej. Bardzo często wyróżnia ją jaskrawość kolorystyczna, która rzuca się w oczy.

  • Banner - jest to reklama o dużej powierzchni, drukowana na specjalnej płachcie i umieszczana na ogrodzeniach.

  • Infoscreen - reklama i wszelkie informacje zawarte są na dużym ekranie telewizyjnym, od momentu wprowadzenia na rynek telewizorów i monitorów LCD zyskuje popularność.

Chcąc zareklamować i poszerzyć grono potencjalnych klientów prowadzonej działalności, warto skorzystać z usług profesjonalnej firmy marketingowo-reklamowej. W tym celu polecamy firmę Media Efekt. Krochmal D., w ofercie której możemy znaleźć usługi reklamowe.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz