Artykuł sponsorowany

Reklama za pomocą gadżetów – jak robić to skutecznie?

Reklama za pomocą gadżetów – jak robić to skutecznie?

Gadżety reklamowe kojarzą Ci się jedynie z ulotkami wciskanymi do ręki na ulicy, tandetnymi breloczkami i stosem plastikowych długopisów z nazwami firm, których nawet nie pamiętasz? Czas zmienić myślenie. Promocja za pomocą gadżetów może być bardzo skuteczna – trzeba tylko wiedzieć, jak poprowadzić kampanię i w jakie produkty zainwestować. Zainteresowany? Sprawdź, jak robić to efektywnie.

Po co Twojej firmie gadżety?

Czy gadżety reklamowe są potrzebne każdej firmie? Nie jest to jedyny sposób na sukces, ale na pewno warto zainteresować się tym sposobem promocji. Uważasz, że w dobie internetu, gdzie reklama często może być darmowa, nie warto w nie inwestować? Mylisz się. Technologia powoli zatacza koło i konsumenci coraz częściej doceniają powrót do tradycyjnych rozwiązań. Może się to tyczyć także reklamy. Nie oznacza to jednak, że wystarczy, że złożysz zamówienie na tysiąc długopisów lub tanich koszulek z nazwą firmy. Bombardowani niemal nieustannym przekazem reklamowym Klienci docenią przede wszystkim to, co jest dopasowane do ich potrzeb oraz preferencji i sprawia wrażenie przygotowanego specjalnie dla nich.

Jakie gadżety reklamowe warto zamówić?

W co więc inwestować? Do najczęściej zamawianych gadżetów promocyjnych należą opakowania i torby, artykuły biurowe czy kalendarze. Wszystko zależy jednak od rodzaju prowadzonej działalności i mistycznego targetu, którego określenie przychodzi z trudem wielu przedsiębiorcom.

Jak odnieść sukces? Musisz poważnie zastanowić się nad tym, kim jest Twój klient. Najważniejsze, aby obdarowana osoba uznała gadżet za przydatny i praktyczny. Liczy się też jego forma – im atrakcyjniejsza, tym lepsza. Dobrze postawić na oryginalność, należy jednak uważać, by nie przesadzić – zbyt udziwnione przedmioty mogą nie spotkać się z ciepłym przyjęciem.

Uniwersalne długopisy czy kalendarze mogą być dodatkiem do kampanii za pomocą gadżetów, jednak najważniejsze będą te, które bezpośrednio kojarzą się z działalnością firmy. Prowadzisz serwis komputerowy? Sprezentuj klientom podkładki pod mysz lub pendrive-y. Twoim targetem jest przede wszystkim młodzież? Akcesoria do smartfonów (czyściki, rysiki, selfie-sticki) lub atrakcyjne wlepki i magnesy pomogą Ci zbudować wśród niej pozytywny wizerunek. Jak wyjaśnia ekspert firmy Axxel zajmującej się produkcją gadżetów promocyjnych: W przypadku działalności opartej na sprzedaży niezwykle ważne jest też opakowanie. Atrakcyjna, oryginalna etykieta może sprawić, że dany produkt stanie się obiektem pożądania w pewnych kręgach. Dotyczy to również coraz popularniejszej sprzedaży wysyłkowej – warto uczynić z atrakcyjnego opakowania paczki swój znak rozpoznawczy. Do zamówienia warto dodawać też dopasowane do potrzeb odbiorcy gadżety. Takie drobne gesty sprawiają, że klienci chętnie wracają do danego sprzedawcy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz