Artykuł sponsorowany

Reklama na odzieży. Przykłady rozwiązań

Reklama na odzieży. Przykłady rozwiązań

Dobry nośnik reklamowy powinien być trwały, aby służył przez długi czas, a także mobilny, aby docierał do różnych odbiorców. Oba te warunki spełnia... odzież. Ubrania z nadrukami reklamowymi to prosty sposób na wzmocnienie wizerunku firmy i zwiększenie identyfikacji pracowników z marką, a także praktyczny gadżet reklamowy. Jakie są dostępne rodzaje odzieży reklamowej?

Zalety reklamy na odzieży

Umieszczenie reklamy na odzieży daje mnóstwo możliwości. Reklama taka może mieć postać drobnego logo na piersi albo zabawnego i atrakcyjnego wizualnie komunikatu marketingowego. Z reklam na odzieży korzystają największe marki, np. McDonalds - każdy pracownik restauracji ma koszulkę z logo. Nadruki na odzieży widuje się też na eventach branżowych, sportowych czy muzycznych. Dzięki temu w tłumie ludzi można natychmiast zidentyfikować przedstawiciela wybranej firmy, uczestnika albo obsługę. Reklama na odzieży ma więc nie tylko walory sprzedażowe, ale też informacyjne - ułatwia szybką orientację w sytuacji.

Mocną stroną reklamy na odzieży jest też jej mobilność. Pracownik, który pracuje w terenie np. przedstawiciel handlowy, styka się z wieloma ludźmi w często odległych od siebie miejscach. Dzięki temu marka rozszerza swoje oddziaływanie, staje się rozpoznawalna tam, gdzie dotychczas nie była obecna i stopniowo świadomość jej istnienia zatacza coraz większe kręgi.

Ubranie z nadrukiem reklamowym sprawia, że pracownik staje się rzecznikiem marki. Uśmiechnięta i profesjonalna osoba z logo Twojej firmy w widocznym miejscu to prosty sposób na budowanie pozytywnego i autentycznego wizerunku. 

Reklama na odzieży - rozwiązania

Gama odzieży reklamowej jest bardzo szeroka. Za przykład niech posłuży oferta firmy Videodruk. Na jakich elementach stroju najczęściej umieszcza się reklamy? Są to przede wszystkim ubrania na górne części ciała, a więc: t-shirty, bluzy, koszulki polo, polary, softshelle, wiatrówki, a także czapeczki oraz chusty wielofunkcyjne, które mogą służyć jako komin na szyję lub nakrycie głowy.

Przedział cenowy jest zróżnicowany, więc niezależnie od budżetu reklamowego znajdziesz odzież reklamową odpowiednią dla swojej firmy. Chusta kosztuje kilkanaście złotych, a softshell około 100 złotych. 

Warto zauważyć, że odzież reklamowa jest bardzo praktyczna. Bluzy, polary i softshelle podnoszą komfort pracy w chłodne dni. To czyni z nich nie tylko właściwy ubiór dla pracowników, ale też wartościowy prezent dla klientów, z którymi chcemy utrzymywać relacje. Można mieć pewność, że ciepły, wysokiej jakości strój nie będzie zalegał w szafie i, w odróżnieniu od wielu drobnych gadżetów reklamowych, nie wyląduje na dnie szuflady obok innych nigdy niewyciąganych rzeczy. 

Reklamę na odzież nanosi się różnymi metodami. Może to być haft maszynowy, sublimacja albo termotransfer. Technikę nanoszenia warto skonsultować z firmą wykonującą znakowanie na odzieży.  

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz