Artykuł sponsorowany

Przygotuj swoją firmą na targi pracy! – gadżety reklamowe

Przygotuj swoją firmą na targi pracy! – gadżety reklamowe

Targi pracy to dzisiaj jeden z najskuteczniejszych sposobów na promocję usług i produktów swojej firmy, a przede wszystkim promowania własnego środowiska pracowniczego. Najczęściej biorą w nich udział średnie i duże przedsiębiorstwa – a zwłaszcza korporacje – które swoją działalność opierają na zatrudnianiu dużej ilości specjalistów. Tak jest między innymi w branży BPO, IT czy bankowości. To dla nich swoje działania oferują najlepsze firmy reklamowe.

Reklama w employer braningu

Employer branding (EB), czyli budowanie wizerunku pracodawcy jest bardzo ważne dla różnego typu przedsiębiorstw. Kampanie związane z EB nie tylko pozwalają na zatrudnianie młodych, ambitnych osób, czy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, ale są również częścią szerszych kampanii marketingowo-promocyjnych, które wpływają na wysoki poziom konkurencyjności danej marki. Jednym ze sposobów realizacji celów budowania wizerunku pracodawcy jest uczestnictwo w targach pracy. Są one organizowane w dużej ilości na terenie Polski, a także Europy, a biorą w nich udział firmy niemalże ze wszystkich branż – dominują jednak korporacje oferujące usługi nowoczesnych technologii, usługi dla bankowości, a także zapewniające outsourcing procesów biznesowych. Działy marketingowe tego typu podmiotów bardzo często podejmują stałą współpracę z firmami reklamowymi, które pomagają im w realizowaniu szeregu działań. Tak jest w przypadku nawiązania kooperacji z firmą Fitchoice.eu, która wyspecjalizowała się w poligrafii, a także przygotowywaniu gadżetów reklamowych, biurowych oraz sportowych.

Gadżety reklamowe – liczy się pomysł!

Jeśli chodzi o targi pracy, ich nieodłącznym elementem są zapewniane przez stoiska wystawiennicze gadżety reklamowe. To one są bardzo skuteczne w przyciąganiu potencjalnych pracowników do zatrudnienia. Mogą to być zarówno drobne upominki, jak i droższe gadżety. Najczęściej wykorzystuje się dzisiaj długopisy firmowe, smycze, kubki termiczne, opaski na rękę, opaski odblaskowe, przypinki, a także bardziej pożądane pendrive czy wyposażenie sportowe: bidony, ręczniki, shakery, frotki, okulary przeciwsłoneczne. Wiele firm dla przyciągnięcia uwagi skupia się na promowaniu zdrowego trybu życia, ekologii, a także właśnie sportu. Oczywiście podstawą przy obdarowywaniu zainteresowanych gadżetami podczas targów pracy jest promowanie marki. To dlatego wszystkie produkty muszą posiadać logo, a czasem i hasło danej firmy. Warto wybierać zatem usługi firm reklamowych, które posiadają w ofercie wykonawstwo nadruków reklamowych w technologii sitodruku, tampodruku, termotransferu, grawerowania, druku offsetowego i cyfrowego, a także druku UV. Każdy dział employer braningowy powinien również zadbać o ciekawe stoisko. Często wykorzystywane są dzisiaj roll-upy, parasolki, leżaki i balony, które mają kojarzyć się obserwatorom z miłą, przyjazną i relaksującą atmosferą pracy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz