Artykuł sponsorowany

Produkcja antyram do obrazów i zdjęć

Produkcja antyram do obrazów i zdjęć

Produkcja antyram do obrazów i zdjęć osiąga w Polsce bardzo wysokie wskaźniki. Dzieje się tak w związku z dużym zapotrzebowaniem na tego typu produkty, które dzisiaj dystrybuowane są przez studia fotograficzne, kioski, księgarnie, punkty handlowe z asortymentem wnętrzarskim, czy też przez liczne sklepy internetowe. Konsumentami są zaś zarówno osoby indywidualne, jak i firmy zajmujące się przygotowywaniem między innymi ozdób ściennych.

Z czego wykonywane są antyramy?

Antyramy składają się z plexi, płyty HDF o różnych grubościach, zawieszek do aluminium przeznaczonych do mocowania w pionie lub poziomie, a także z ram aluminiowych w różnych kolorach – od czarnego po srebrne i złote. Warto przy tym wiedzieć, że pomimo lekkości tychże wyrobów charakteryzują się one wysoką trwałością. Są one bowiem tworzone w taki sposób, aby posiadały odpowiednią ochronę UV – zabezpieczającą przeciw żółknięciu – a także idealny poziom twardość czy sztywności. Parametry te w dużej mierze zależą też od wymiarów produktów. Na rynku dzisiaj jest ich olbrzymia mnogość. Najpopularniejszymi są jednak antyramy w formacie A4 (21 X 29,7 cm), A3 (29,7 X 42 cm),  a także A1 (59,4 cm X 84,1 cm).

Producent krajowy antyram

Na rynku Polski działa niewielu producentów antyram. Jednym z nich jest firma M-Interio, która wyspecjalizowała się w obsłudze zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Przedsiębiorstwo to oprócz antyram zajmuje się produkcją tablic korkowych, czy tablic magnetycznych. Swoją przewagę na rynku firma ta uzyskała dzięki produkcji wyrobów na podstawie białych płyt HDF o grubości 3 mm, a także dzięki zastosowanym klipsom zaciskowym pochodzącym od włoskiego producenta. Warto wiedzieć, że solidność w tej branży jest bardzo ważna, ponieważ na rynku od lata działa wiele ośrodków wytwórczych, które nie dbają o jakość swoich antyram – liczy się dla nich masowa sprzedaż.

Produkcja hurtowa i detaliczna

Jeśli chodzi o produkcję hurtową antyram, dotyczy ona tworzenia dużej ilości wyrobów w różnych formatach najczęściej oferowanych na rynku. Wyroby te stanowią najczęściej produkt końcowy, który trafi do sklepów dedykowanych dla klientów indywidualnych – konsumenci sami w odpowiedni sposób przystosują zakupione antyramy. Inaczej jest w przypadku producentów obrazów, fotografii, czy różnego rodzaju dekoracji wnętrzarskich. Firmy te współpracują z ośrodkami produkcji antyram na specjalnych warunkach, które wielokrotnie zakładają tworzenie detaliczną wyrobów o określonych kształtach oraz niestandardowych wymiarach. Dostarczane wyroby stanowią w takim modelu produkcyjno-dystrybucyjnym półprodukty, z których w późniejszym czasie powstanie np. obraz.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz