Poznaj potęgę reklamy na samochodzie z agencją reklamową Pawła Zajdla
Szyldy, wizytówki, ulotki długopisy, kalendarze, a nawet koszulki czy kubki – reklamę można umieścić praktycznie wszędzie. Wielu właścicieli firm zapomina jednak o tym, że równie skuteczną formą przekazu i promocji jest to, co ludzie widzą mimowolnie. Mowa tutaj o reklamie na samochodzie firmowym, który porusza się po mieście, a jednocześnie reklamuje dany biznes. Oklejeniem auta służbowego może zająć się agencja reklamowa Zajdel ze Słubic.
Dlaczego warto okleić samochód firmowy?
Można powiedzieć, że samochód z reklamą jest mobilną wizytówką firmy i właśnie ten fakt jest pierwszym argumentem, dla którego warto rozważyć oklejenie auta służbowego. Umieszczenie numeru telefony i adresu firmowego na boku samochodu sprawia, że pojazd będzie rzucał się w oczy, zaciekawiając swoim wyglądem przypadkowych przechodniów, którzy szybko mogą stać się klientami firmy. Warto zwrócić uwagę również na praktyczną stronę umieszczenia reklamy na samochodzie – oklejenie auta pozwala na ukrycie jego drobnych mankamentów, takich jak zarysowania czy blaknięcie lakieru.
Dodatkowo folia może stać się zabezpieczeniem przed nieestetycznymi otarciami, o które na parkingu przecież nietrudno. W takiej sytuacji wystarczy wymienić element reklamy – nie trzeba lakierować całego boku u mechanika. Kolejnym atutem reklamy na samochodzie jest trwałość folii, która może utrzymać się na aucie nawet przez siedem lat. Wybór odpowiedniego materiału warto jednak pozostawić specjalistom z pracowni reklamowej Pawła Zajdla, którzy dopasują zarówno folię, jak i projekt reklamy do oczekiwań klienta. Firma od kilkunastu lat oferuje usługi poligraficzne w Słubicach.
Jak powinna wyglądać reklama na samochodzie?
Podstawą reklamy na samochodzie są oczywiście dane, które pozwolą zlokalizować przedsiębiorstwo. W projekcie koniecznie muszą znaleźć się numer telefonu oraz adres siedziby firmy. Obowiązkowo należy pamiętać również o logotypie, który jest graficznym znakiem rozpoznawczym każdego biznesu. Logo warto zestawić z kolorystyką charakterystyczną dla danej branży. Reklama na samochodzie powinna być treściwa, a jednocześnie wyczerpująca – można pochylić się tutaj nad działalnością firmy, ale w konkretnych wypunktowaniach. Należy pamiętać również o zastosowaniu odpowiedniej wielkości czcionki oraz o przyciągających elementach graficznych, które urozmaicą cały projekt.
Oklejenie samochodu to opłacany sposób na reklamę, która nie kosztuje dużo, ale może być źródłem wielu nowych kontaktów, które wpłyną na rozwój firmy.