Artykuł sponsorowany

Poznaj potęgę reklamy na samochodzie z agencją reklamową Pawła Zajdla

Poznaj potęgę reklamy na samochodzie z agencją reklamową Pawła Zajdla

Szyldy, wizytówki, ulotki długopisy, kalendarze, a nawet koszulki czy kubki – reklamę można umieścić praktycznie wszędzie. Wielu właścicieli firm zapomina jednak o tym, że równie skuteczną formą przekazu i promocji jest to, co ludzie widzą mimowolnie. Mowa tutaj o reklamie na samochodzie firmowym, który porusza się po mieście, a jednocześnie reklamuje dany biznes. Oklejeniem auta służbowego może zająć się agencja reklamowa Zajdel ze Słubic.

Dlaczego warto okleić samochód firmowy?

Można powiedzieć, że samochód z reklamą jest mobilną wizytówką firmy i właśnie ten fakt jest pierwszym argumentem, dla którego warto rozważyć oklejenie auta służbowego. Umieszczenie numeru telefony i adresu firmowego na boku samochodu sprawia, że pojazd będzie rzucał się w oczy, zaciekawiając swoim wyglądem przypadkowych przechodniów, którzy szybko mogą stać się klientami firmy. Warto zwrócić uwagę również na praktyczną stronę umieszczenia reklamy na samochodzie – oklejenie auta pozwala na ukrycie jego drobnych mankamentów, takich jak zarysowania czy blaknięcie lakieru.

Dodatkowo folia może stać się zabezpieczeniem przed nieestetycznymi otarciami, o które na parkingu przecież nietrudno. W takiej sytuacji wystarczy wymienić element reklamy – nie trzeba lakierować całego boku u mechanika. Kolejnym atutem reklamy na samochodzie jest trwałość folii, która może utrzymać się na aucie nawet przez siedem lat. Wybór odpowiedniego materiału warto jednak pozostawić specjalistom z pracowni reklamowej Pawła Zajdla, którzy dopasują zarówno folię, jak i projekt reklamy do oczekiwań klienta. Firma od kilkunastu lat oferuje usługi poligraficzne w Słubicach.

Jak powinna wyglądać reklama na samochodzie?

Podstawą reklamy na samochodzie są oczywiście dane, które pozwolą zlokalizować przedsiębiorstwo. W projekcie koniecznie muszą znaleźć się numer telefonu oraz adres siedziby firmy. Obowiązkowo należy pamiętać również o logotypie, który jest graficznym znakiem rozpoznawczym każdego biznesu. Logo warto zestawić z kolorystyką charakterystyczną dla danej branży. Reklama na samochodzie powinna być treściwa, a jednocześnie wyczerpująca – można pochylić się tutaj nad działalnością firmy, ale w konkretnych wypunktowaniach. Należy pamiętać również o zastosowaniu odpowiedniej wielkości czcionki oraz o przyciągających elementach graficznych, które urozmaicą cały projekt.

Oklejenie samochodu to opłacany sposób na reklamę, która nie kosztuje dużo, ale może być źródłem wielu nowych kontaktów, które wpłyną na rozwój firmy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz