Artykuł sponsorowany

Pomoc po awarii samochodu w salonie Mitsubishi Auto Krak

Pomoc po awarii samochodu w salonie Mitsubishi Auto Krak

Jazda samochodem to nie tylko ogromny komfort podróżowania, ale też potencjalne zagrożenia występujące na drodze. Nawet najlepszy i najostrożniejszy kierowca choć raz brał udział w kolizji czy padł ofiarą nieprzewidzianej awarii pojazdu. W autoryzowanym salonie Mitsubishi Auto Krak w Krakowie takie nieprzyjemne niespodzianki to nie problem. Tu bowiem klienci mogą liczyć na kompleksową pomoc.

Całodobowa pomoc dla klientów Mitsubishi

Każdy kierowca musi mieć świadomość ryzyka, jakie towarzyszy jeździe samochodem. Na drodze nietrudno o kolizję czy niespodziewaną awarię, jednak dzięki bezpłatnemu programowi Mitsubishi Pomoc 24/7 uporanie się ze skutkami takiego zdarzenia będzie bardzo proste. Usługa ta zapewnia bezpłatny pierwszy kontakt telefoniczny, holowanie uszkodzonego pojazdu oraz ewentualne naprawy w autoryzowanym serwisie Mitsubishi. Na czynnej przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, infolinii kierowcy otrzymują pełną i rzetelną informację dotyczącą postępowania po awarii, kolizji czy wypadku. Konsultant może pomóc również w znalezieniu najbliższego autoryzowanego serwisu Mitsubishi. Na terenie Krakowa jest nim ASO Mitsubishi Auto Krak. W razie potrzeby też konsultant może pomóc w zorganizowaniu holowania pojazdu do wskazanego serwisu.

W przypadku awarii, jeśli auto objęte jest gwarancją producenta oraz usługą Mitusbishi Assistance Package (MAP), konsultant Mitsubishi Pomoc przekazuje informację na ten temat do MAP, które przejmuje organizację profesjonalnej pomocy. Natomiast w sytuacji, gdy samochód nie jest objęty gwarancją producenta, konsultant Mitsubishi Pomoc proponuje kierowcy optymalne rozwiązania, które mają na celu jak najszybsze odzyskanie sprawności pojazdu. Podobnie w przypadku wypadku, gdzie na każdym etapie – od zabezpieczenia miejsca po wypełnienia oświadczenia – konsultant zapewnia kompleksowe wsparcie.

Bezpłatny samochód zastępczy

Uzyskanie natychmiastowej pomocy po zdarzeniu to dla kierowcy duże ułatwienie. Nadal jednak istnieje problem uszkodzonego pojazdu, który na jakiś czas musi pozostać w serwisie. Tymczasem właściciel nadal ma obowiązki, które musi wypełniać, między innymi pracę czy też odbieranie dzieci ze szkoły. Funkcjonowanie bez samochodu jest zatem poważnym utrudnieniem, jednak i tu z pomocą przychodzi autoryzowany salon Mitsubishi Auto Krak. Idealnym rozwiązaniem, jakie on proponuje, jest program bezpłatnych samochodów zastępczych. Usługi w tym zakresie przysługują klientom salonu, którzy:

  • zarezerwowali termin przeglądu okresowego lub naprawy trwającej co najmniej jedną roboczo godzinę (z wyjątkiem napraw blacharsko-lakierniczych i powypadkowych) i poprosili o użyczenie samochodu zastępczego, a APS przyjął zgłoszenie, potwierdził dostępność pojazdu i wyznaczył datę jego użyczenia;
  • przekazali samochód do uzgodnionej naprawy lub przeglądu we wcześniej ustalonym z APS terminie;
  • podpisali umowę dotyczącą korzystania z samochodu zastępczego przygotowaną przez APS.
Istnieją jednak pewne ograniczenia, których klienci Mitsubishi Auto Krak powinni być świadomi. Pierwsze dotyczy okresu użytkowania samochodu zastępczego, który pokrywa się z czasem naprawy lub przeglądu okresowego i kończy się w momencie powiadomienia, że pojazd jest gotowy do odbioru. Ograniczony jest również przebieg – wynosi on 100 km dziennie. Ponadto klient zobowiązany jest do oddania samochodu zastępczego w czystości i niepogorszonym stanie.
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz