Materiał Partnera

Personalny, osobisty, motywujący

Personalny, osobisty, motywujący

Trener personalny to nie nasz na własność partner do zabawy. Korzystając z jego umiejętności, uczymy się jak dbać o swoje ciało, jak odpowiednio kształtować naszą sylwetkę i jak dobrze, zdrowo się odżywiać. To nasz nauczyciel, mistrz i wyrocznia, do którego zaleceń musimy się stosować, by uzyskać założony cel. Oprócz porad, motywacji, monitoruje również postępy naszej pracy. Tak, bo piękne ciało to ciężka praca i mnóstwo wyrzeczeń.

Personal Trainer

Trener osobisty to osoba zajmująca się układaniem indywidualnego zestawu ćwiczeń oraz uczeniem ich prawidłowego wykonywania. Jego rolą jest również motywacja klienta i monitorowanie jego wyników. Współpracując z trenerem personalnym można znacząco skrócić czas niezbędny do uzyskania określonej sylwetki.

Dobre samopoczucie

Jak wiadomo ćwiczenia fizyczne podnoszą w organizmie poziom endorfin, czyli hormonu szczęścia. Każdy, kto przez kilka godzin ćwiczy polepsza swoje samopoczucie, zwłaszcza gdy widoczne są ich efekty. Co prawda, podobny stan osiągniemy poprzez czytanie książek, ale od tego nie ubędzie nam kilogramów. Najlepiej znaleźć czas na obie te czynności i świetnie się czuć przez cały dzień. Leżenie na kanapie wywołuje stany depresyjne, podobnie jak tępe wpatrywanie się w ekran telewizora.

Piękne ciało, piękna dusza

Choć mówi się, że wygląd zewnętrzny nie jest najważniejszy, to jednak dodaje pewności siebie, wzbogacając nas duchowo. Trener osobisty nie tylko zadba o właściwe ćwiczenia, ale zaleci odpowiednią dietę i zapewni motywację w chwilach zwątpienia. Samemu trudno zmotywować się do ćwiczeń, ich efekty mogą nawet nic nie przynieść, jeśli nie wspomożemy ich odpowiednią dietą. Każdy organizm bowiem jest inny i inne składniki odżywcze będą nam niezbędne. Jeśli nie dostarczymy naszemu ciału odpowiednich witamin i minerałów, będziemy osłabieni, apatyczni i nie skorzy do wysiłku fizycznego.

Także przyszłe matki

By nasze ciało podczas ciąży całkowicie się nie zniekształciło i poród był łatwiejszy odpowiednie ćwiczenia nie wysiłkowe nam pomogą. Także po porodzie należy pozwolić zregenerować się mięśniom i skórze, by nie została zwiotczała i pomarszczona. Wspomóc nasze ćwiczenia powinny też masaże ujędrniające skórę i usuwające cellulit. Szybki powrót do stanu przed porodem, korzystnie wpłynie na atmosferę w związku i wzmocni ciało przed trudnym okresem niemowlęcym naszego dziecka.

Lekkie podtopienie

Podczas wyczerpujących ćwiczeń fizycznych nie należy zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Co prawda nasz trener personalny będzie nam o tym przypominał podczas ćwiczeń, to jednak po wyjściu z zajęć sami musimy o to zadbać. Podczas ćwiczeń, pocimy się i tracimy sporą ilość wody, którą trzeba szybko uzupełniać. Skoro przy codziennym funkcjonowaniu powinniśmy wypijać około dwóch litrów wody, to już podczas ćwiczeń pijemy cały czas.

Opracowanie:
Częstochowa, Białowieska 11
tel. 664 888 883
Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz